سخنی با رئیس‌جمهور منتخب

آقای رئیس‌جمهور! شنبه‌شب بیست‌وپنجم خرداد را دیدید؟ شنبه‌شبی که ایران تا سپیده‌دمان مژه برهم نگذاشت و پیروزی خود و شما را در خیابان‌های شهر جشن گرفت.
کد خبر: ۵۷۱۸۰۸
سخنی با رئیس‌جمهور منتخب

شنبه‌شبی که میلیون‌ها زن و مرد و پیر و جوان ایرانی اشک شوق ریختند، عکس یادگاری گرفتند، بوق شادی زدند و از ته دل خندیدند.

می‌خواهم صمیمانه از شما بخواهم این شنبه‌شب را هرگز فراموش نکنید و همیشه و در هر شرایطی آن را به خاطر بسپارید.

آقای​رئیس‌جمهور! شنبه‌شب، جوانان ایرانی به امید تحقق وعده‌های شما به خیابان آمدند تا همان‌گونه که قول داده‌اید با «کلید» تدبیر شما، قفل مشکلاتشان را بگشایند، امید را مهمان خانه‌های دلشان کنند و به آینده و داشتن زندگی آرام و شاد، در کشوری که عاشقانه دوستش دارند، دل ببندند.

آقای رئیس‌جمهور! این چشم‌های گریان از شوق، این برق نگاه‌های سرشار از امید، این دست‌های همراه و این گام‌های استوار را هرگز فراموش نکنید.

آقای رئیس‌جمهور! در چشم برهم زدنی، مثل نوشیدن یک جرعه آب زمان می‌گذرد و چهار سال به پایان می‌رسد و شما باید در پیشگاه مردم، روبه‌روی این جوانان امیدوار، این مردان و زنان دل به تدبیر شما سپرده، بایستید و بگویید طی این چهار سال به چند درصد وعده‌هایتان جامه عمل پوشانده‌اید.

آقای رئیس‌جمهور! ایرانیان مردمانی فهیم، قدرشناس و صبورند. به وعده‌های انتخاباتی خود وفادار باشید و هر جا نتوانستید به وعده‌ای عمل کنید، صادقانه تنگناهای خود را برای نتوانستن به آنها بگویید؛ حتما می‌پذیرند، اما به خاطر داشته باشید آنها هرگز دوست ندارند فراموش شوند.

آقای رئیس‌جمهور! رنگ بنفش را نماد تبلیغات انتخاباتی‌تان برگزیدید، رنگ زیبایی ا ست، اما بدانید مردم دوست دارند آسمان ایران آبی، گندمزارانش طلایی، دل‌های مردمش سبز و پرچم سه رنگش همواره در اهتزار باشد.

آقای رئیس‌جمهور! اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه یک رئیس‌جمهوراست، هیچ‌گاه اجازه ندهید این اعتماد خدشه‌دار شود. قرار ما چهار سال دیگر، همین صفحه و درهمین ستون... البته اگر عمری باقی باشد.

زهرا عرب - معاون سردبیر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تینا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
۰
۰
از رئیس جمهور می خوام كمتر تو فكر واردات كالا باشه تولیدو گسترش بده .كمتر ساختمون های تجاری بنا كنه این هزینه رو صرف تولید كنه.از فرصت تحریم برای اشتغال جوان ها استفاده كنه.
و رنگ بنفش و سبز و .... جمع كنه چون اینجوری بین مردم دودستگی ایجاد میشه.
ضمن اینكه ما الان 4 ساله از پوشیدن رنگ سبز محرومیم دیگه بنفش چرا!
جوونیم دوست داریم از این رنگ های شاد بپوشیم ولی نمی تونیم چون اگه بپوشیم میشیم طرفدار اقای x!
دیگه كم مونده تمام رنگ های شاد انحصاری بشه اونوقت دیگه باید مشكی بپوشیم!
مگه سیاست مدادرنگیه!
مسئولین رسیدگی كنید لطفا!

نیازمندی ها