ضرغامی در آیین تجلیل« ۸ سال تلاش جهادی دولت خدمتگزار»:

خدمات دولت احمدی نژاد بی نظیر است

پیام تشکر ضرغامی:

همکاران خلاق و پرتلاش رسانه ملی خوش درخشیدید

عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی با صدور پیامی ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه کارکنان سازمان صدا و سیما در جریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد:همکاران خلاق و پرتلاش رسانه ملی خوش درخشیدید.
کد خبر: ۵۷۱۶۸۸
همکاران خلاق و پرتلاش رسانه ملی خوش درخشیدید

متن پیام رئیس سازمان صدا و سیما به این شرح است:

باسمه تعالی

همکاران خلاق و پرتلاش؛

برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ سراسر حماسه و شورآفرین انقلاب اسلامی ترجمانی شد از اراده و غرور ملی، آئینه‌ای شد از همبستگی، میهن‌دوستی و خداپرستی در حد اعلای کلمه تا جایی که بهت و حیرت جهانیان را به همراه داشته و برای دوستان و یاران انقلاب اسلامی غرور و سرافرازی و برای دشمنان این مرز و بوم کهن، شکست و یأس به همراه داشت.

در خلق این حماسه عظیم بعد از ملت سترگ و باورمند ایران زمین، دوستان، همکاران و یاران رسانه ملی خوش درخشیدند.

ساخت برنامه‌های متنوع، شورانگیز و مستدل سرچشمه‌ای شد برای به کارگیری احساسات، عواطف، اندیشه‌ها و همدلی‌های مردم همیشه سرافراز به منظور خلق حماسه سیاسی که اصلی‌ترین راهبرد در ارتقای امنیت و منافع ملی کشور است.

شما با طراحی برنامه‌های اندیشمندانه، ظریف و بدیع مناظره‌ها را به ترازی برای آزاداندیشی تبدیل ساختید.

کاربست عدالت رسانه‌ای و ایجاد فضای عادلانه برای همه نامزدهای محترم از دیگر نتایج این هنرنمایی ماندگار بود.

نوآوری، خلاقیت، شیوه‌های دقیق و هنرمندانه و نیز ایجاد زمینه و ظرفیت‌های لازم برای بروز و پیدایی این حماسه عظیم کار شما هنرمندان، تصویربرداران، کارگردانان و مدیران سازمان صداوسیما بود.

اظهار محبت و حمایت مستمر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و نیز بزرگان، علماء و اندیشمندان جامعه و به ویژه اظهار رضایتمندی وسیع مردم که بی‌شک اعتماد آنان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی رسانه در ماموریت‌های آینده بوده و معنا بخش این کارآمدی است.

بی‌شک تمامی بخش‌های رسانه ملی اعم از ستادی، تولیدی، پشتیبانی و فنی در تهران و همه مراکز داخل و خارج کشور در خلق این کارنامه ماندگار نقش برجسته و مانایی داشته‌اند. در اینجا و به ویژه از ستاد انتخابات سازمان، معاونین و اعضای محترم آن و همچنین از تلاش‌های ارزشمند و مخلصانه همکاران حوزه سیاسی و جناب آقای آخوندی قدردانی می‌نمایم و برای همه شما همکاران و هنرمندان عزیز پیروزی و موفقیت دم‌افزون در خدمت به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و مسیر تابناک حضرت امام (ره) را خواهانم.

سید عزت‌الله ضرغامی

رئیس سازمان صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها