پس از مشخص شدن حریف استقلال در لیگ قهرمانان

قلعه نویی: می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم

فتح الله زاده بازهم استعفا می کند؟!

غیبت قلعه نویی ، اعتصاب بازیکنان و لغو تمرینات استقلال

درست در روزهایی که قرار است کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به دست مسئولان استقلال برسد، بازهم خبرهایی در خصوص استعفای مدیرعامل این باشگاه به گوش می رسد.
کد خبر: ۵۷۱۶۸۷
غیبت قلعه نویی ، اعتصاب بازیکنان و لغو تمرینات استقلال


به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که بسیاری از تیم های لیگ برتری تمریناتشان را آغاز کرده اند، تیم فوتبال استقلال تهران در گرمای تابستان به خواب زمستانی فرو رفته و منتطر بازگشت امیر قلعه نویی از آمریکاست. این در حالی است که قرار بود امروز تمرینات استقلال در کمپ این باشگاه آغاز شود که بازهم این اتفاق رخ نداد.
اما تنها دلیل تعطیلی تمرینات استقلال، سفر امیر قلعه نویی نیست؛ غیبت بازیکنان و نیامدن آنها به تمرینات نیز مزید بر علت شده که کار استقلال برای لیگ سیزدهم آغاز نشود. پیش از این بازیکنان استقلال اعلام کرده بودند که تا وقتی تسویه حساب مالی با آنها صورت نگیرد ، در تمرینات شرکت نمی کنند.
حالا با این شرایط از باشگاه خبر می رسد که با کمک مالی وزرات ورزش و جوانان – رقمی در حدود 2 میلیارد تومان – قسمتی از بدهی های استقلال به بازیکنان سال گذشته پرداخت می شود، هر چند که بعید است این مبلغ بین تمام آنها  تقسیم شود، زیرا تنها بازیکنی مثل نکونام رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان طلبکار است.
اما مشکل بعدی آبی پوشان نبود پول برای جذب نفرات جدید است؛ به ویژه آنکه در فوتبال ایران رسم شده بازیکنان قسمتی از رقم قرارداد خود را نقدا دریافت کنند. تمام این گرفتاری ها تا آنجا پیش رفته که حالا برخی نزدیکان باشگاه استقلال مدعی شده اند "طی روزهای آینده بازهم علی فتح الله زاده خویی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرده و رسما از جمع آبی پوشان جدا می شود."
هر چند انتظار نمی رود در این مقطع زمانی خبر فوق از سوی باشگاه استقلال تهران تایید شود اما باید به انتظار روزهای آینده نشست و دید فتح الله زاده از سمت خود کناره گیری می کند یا خیر؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها