اجرای 300 برنامه فرهنگی هنری در هفته آخر فصل بهار

همزمان با هفته پایانی خرداد ماه بیش از 300 ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۱۱۹۴
اجرای  300 برنامه فرهنگی هنری در هفته آخر فصل بهار

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه پوستر فردوسی تا پایان هفته در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا، نمایشگاه هنر نگارگری تا 30 خرداد در فرهنگسرای آفتاب و نمایشگاه نقاشی انتزاعی سکوت سفید تا پایان خرداد در فرهنگسرای خاوران از جمله ویژه برنامه های نمایشگاهی در هفته جاری است.  

اجرای نمایش «زیرگنبد کبود» ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان هفته در فرهنگسرای ابن سینا، نمایش شاد و موزیکال «مطب دکتر اناری» ویژه کودکان تا پایان هفته در فرهنگسرای هنگام، نمایش «شاه عباس و عنایت» به کارگردانی جواد انصافی، 31 خرداد در فرهنگسرای ارسباران و نمایش «آغاز» به کارگردانی پگاه بختیاری 27 تا 31 خرداد در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه های نمایشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.  

نمایش و نقد فیلم سینمایی «اشباح گویا»، 26 خرداد در فرهنگسرای ارسباران، نمایش و نقد فیلم «پرواز» در نشست کانون سینمایی پایتخت، 29 خرداد در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری و نشست نمایشنامه‌خوانی «سر به ازای سرنیزه» به کارگردانی ناصح کامگاری، 25 خرداد در فرهنگسرای ابن سینا از دیگر برنامه‏های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

همچنین رونمایی از کتاب با موضوع «راندو و اسکیس» 27 خرداد ماه در نشست باشگاه معماری فرهنگسرای ارسباران، نشست شب شعر طنز قند و نمک، 28 خرداد در فرهنگسرای فردوس و کارگاه قصه‏گویی و مصورسازی قصه ویژه کودکان با عنوان رویای رنگی، 30 خرداد در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

علاقه‏مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها