مقصودی: تیم ملی دیگر گرسنه نمی ماند

بوکسورها با قرض و قوله به اردن می روند!

تیم ملی بوکس به هر شکل ممکن به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود ، حتی اگر مجبور شویم با قرض و قوله این کار را بکنیم.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۲
بوکسورها با قرض و قوله به اردن می روند!

منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس با بیان این مطلب افزود : وضع مالی فدراسیون خوب نیست و نمونه مشکلاتی که در این مورد به وجود آمده همین مساله غذا ندادن به تیم بزرگسالان در اردوی مجموعه انقلاب بود. البته به هر شکل که شده و با هر قرض‌گرفتنی که باشد این تیم را اعزام می‌کنیم. این سفر هر چقدر هزینه داشته باشد مجبوریم برویم.

مقصودی با تاکید بر اینکه هیچ بوکسوری به تیم ملی اضافه نخواهد شد، یادآور شد: 9 بوکسور اعزامی تیم ایران به مسابقات آسیایی اردن فیکس شده‌اند و غیر از آنها مبین کمرازه، مجید حاج عباسی و رضا مرادخانی را به اردو دعوت کرده‌ایم تا به عنوان حریف تمرنی کنار ملی‌پوشان باشند. تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدواریم که در این دوره نسبت به دوره‌های قبل با دست‌ پرتر به ایران بازگردیم.

وی یادآور شد: از شنبه (18 خرداد) دور جدید اردوها شروع شد که همان روز احسان روزبهانی آسیب دید. البته خودش به من گفت که دستش مشکلی ندارد و مصدومیتش جدی نیست اما برای اینکه ریسک نکنیم گفتم کارهای گرفتن ویزا برای مجید حاج‌عباسی را هم انجام دهند که اگر روزبهانی به مسابقات آسیایی نرسید بتوانیم یک نفر دیگر را جایگزین کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها