قالیباف:

به جوانان فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند

محمد باقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور نیازمند خون جدید در رگ های مدیریت اجراییست که بار دیگر کشور را سامان دهد.
کد خبر: ۵۶۹۴۷۳
به جوانان فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ وی امروز یکشنبه با حضور در جمع مردم بجنورد در مسجد انقلاب این شهر با تاکید بر این که باید به جوانان فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند؛ گفت: در دولت جدید وضع اقتصادی و اجتماعی را بعد از دو سال سامان خواهیم داد تا هر شهروندی در هر کجای کشور این ساماندهی را لمس کند.

وی سپس از همسنگران شهیدش از جمله شهید محمدزاده، شهید کلاته و شهید نوری و افتخاراتی را که آن بزرگواران برای این مملکت به ارمغان آوردند یاد و اضافه کرد: امروز بنده و امثال بنده مکلفیم برای همین رشادت ها راه این شهدا و امام راحل را ادامه دهیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی باید ایجاد شود و بر مسند کار بنشیند که خدمتگزار واقعی مردم و صادقانه کار کند. اگر این کار را نکنیم انقلابی واقعی نیستیم و فقط لفاظی کرده ایم.

قالیباف افزود: امروز بحث گرانی و بیکاری دردی غیر قابل تحمل برای مردم شده است که باید به سرعت آن را درمان کنیم.

وی گفت: این کشور ظرفیت های زیادی به لحاظ منابع انسانی و مادی دارد اما امروز گرفتار سوء تدبیر هستیم.

محمدباقر قالیباف پیش از سخنرانی در جمع مردم بجنورد به محض ورود به این شهر برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به آستانه مبارکه امزاده سلطان سید عباس ابن موسی ابن جعفر رفت و بار دیگر با شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

قالیباف همچنین با حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه شهر بجنورد در سخنانی با خیر مقدم به آقای قالیباف و هیأت همراه گفت: امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری که موجب شور و شعف در جمهوری اسلامی شده است نقطه عطفی در معادلات جهانی شود.

وی افزود: امیدوارم این رقابت تنگاتنگ که شور دارد نتیجه مطلوبی برای نظام در پی داشته باشد.

قالیباف هم در این دیدار گفت:مدیریت ما باید مدیریت ریلی باشد نه دیمی.

نامزد انتخابت ریاست جمهوری افزود: متأسفانه برخی از مدیریت ها دیمی عمل می کنند و رئیس جمهور آینده نمی داند از کجا شروع کند.

قالیباف گفت: مدیریت ریلی را باید نهادینه کرد تا رئیس جمهور بعدی بداند کار را از کجا باید ادامه دهد.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که بوی عطر ولایت و شهادت می دهد و هر تصمیمی باید در چارچوب ولایت و شهدا باشد.

قالیباف افزود: خوشبختانه در این انتخابات تمامی سلایق وجود دارد و مردم بافهم و باشعور ایران اسلامی با بلوغ فکری خود ، بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و فردی لایق را انتخاب می کنند تا کشور به سوی قله های پیروزی حرکت کند.

وی در ادامه گفت: شما به نکات خوبی اشاره کردید یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی وجود مقام معظم رهبری در این نظام اسلامی است.

قالیباف اضافه کرد: واقعاً ریل گذاری در برنامه ها شده است. سیاست های کلان و سند چشم انداز وجود دارد اما متأسفانه لوکوموتیوران های ما در این ریل حرکت نمی کنند و به جاده خاکی می روند.

وی گفت: ضرورت و الزام است که براساس عقلانیت ، معنویت و عدالت رفتار کنیم.

قالیباف گفت: مردم این بار حماسه سیاسی را با شور و بصیرتی انجام می دهند.

کاندیدای ریاست جمهوری همچنین با حجت الاسلام والمسلمین حبیب اله مهمان نواز عضو مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام مهمان نواز با خیر مقدم به آقای قالیباف و هیئت همراه گفت : امیدواریم این انتخابات به خوبی بگذرد و مایه افتخارات این نظام باشد و طوری این انتخابات برگزار شود که برای جهانیان الگو شود.

وی گفت: باید تشکر کنم از همه آقایانی که آمادگی شان را برای پذیرش این مسئولیت اعلام کردند.

حجت الاسلام مهمان نواز اضافه کرد : مسئولیت بزرگی است و از همه مردم تشکر می کنم که در صحنه حضور دارند و این انتخابات ، انتخابات بسیار شیرین و خوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها