محسن رضایی:

ائتلاف من ، ائتلاف 77 +1 است

محسن رضایی نامزد دوره یازدهم ریاست جمهوری در جمع مردم اهواز گفت :‌ ائتلاف من، ائتلاف 77 +1 است .
کد خبر: ۵۶۹۴۵۲
ائتلاف من ، ائتلاف 77 +1 است

به گزارش واحد مرکزی خبر نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به خوزستان سفر کرده است  دیشب با حضور در ورزشگاه 13 آبان اهواز در جمع مردم این شهر  گفت: من افتخار می کنم که فرزند خوزستان هستم من به نمایندگی شما در این مناظرات شرکت کردم و سعی کردم که حقیقت و ادب را رعایت کنم و خدا را شاکرم که سر بلند شدم.

وی افزود: استکبار غرب به بهانه هسته‌ای آمدنده اند و نمی گذارند نفت را بفروشیم و تحریم‌های اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اند،امروز اقتصاد کشور در شرایط خاصی است ، با کدام مدیریت می شود تحریم ها را برداشت؟ اگر مدیریت از نوع جناحی باشد نمیتوان مشکلات را حل کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه که امروز مشاهده می کنیم محصول مدیریت جناحی بوده است وقت آن نیست که یک مدیریت جناحی دیگر بیاید و نتواند مشکلات را حل کند.

او گفت : عده‌ای در تهران نشسته اند و خیالشان راحت است آن ها که هزینه نمی دهند مردم هزینه ها را پرداخت می کنند.

 رضایی خاطر نشان کرد: همه ی آقایان شایسته هستند و از فیلتر شورای نگهبان  گذشته اند ولی در مناظره ها به جای دفاع از مردم از خود و جناحشان دفاع کردند.

 او گفت: مسئله مردم خود مردم هستند نه درگیری سیاسی تا کی مردم برای شما هزینه بپردازند؟ چرا می گوییم سلام بر زندگی زیرا زندگی برای مردم است ، سلام بر زندگی یعنی سلام بر اخلاق و نشاط .

وی افزود:  ائتلاف من، ائتلاف 77 +1 است و می خواهم حق مردم را به مردم باز گردانم و حق کارگر و کشاورز را نیز به خودشان برگردانم.

نامزد ریاست جمهوری گفت: وقتی به عین دو رفتم خجالت کشیدم،خوزستان کنار ثروت نشسته ولی در فقر و بیکاری است.

وی افزود: خوزستانی ها خود را برای پیروزی های بزرگ فتح المبین،و بیت المقدس شکن تحریم ها آماده کنید.آمریکا با تحریم در قفس شیران ایران را باز کرد ما با فکر و تدبیر و اندیشه به صحنه آمده ایم.

رضایی گفت: به هیچ وجه از ولایت جدا نمی شوم و هیچ گاه به تحجر و غرب زدگی گرایش پیدا نکردم من خوشحالم که گفتمان انقلابی را یک گام به جلو ببرم ولی عده ای می خواهند در گذشته بمانند ،در گفتمان انقلابی از جهاد سیاسی و اقتصادی حرف می زنم و فقر را از کشور بیرون خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها