دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی:

نامزد ما در انتخابات ولایتی است

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در با حجت‎الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج با اشاره به روند انتخاب نامزد حزب موتلفه اسلامی و کناره‌گیری آل‌اسحاق نامزد این حزب از ثبت‌نام در انتخابات به نفع وحدت اصولگرایی گفت: نامزد ما در انتخابات با وحدت نظر دبیران استانها و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ولایتی است که وی نیز اعلام کرده‌اند تا آخر مانده و به نفع کسی کنار نمی‌روند.
کد خبر: ۵۶۹۰۰۵
نامزد ما در انتخابات ولایتی است

وی افزود: اکثریت رای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران نیز به ولایتی است.

وی افزود: ولایتی در سطحی از منزلت دینی و اجتماعی هستند که کارشناسان و صاحب نظران رغبت دارند با او کار کرده و ولایتی با حفظ احترام به همه نامزدها اندازه ریاست‌جمهوری هستند.
 
حبیبی تصریح کرد: ولایتی می‌تواند به بهترین شکل کشور را اداره کند.

همچنین در این دیدار حجت‎الاسلام حسینی ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: در دنیای کفر و الحاد تنها کشوری که بنای‌اش این است که اسلام را پیاده کند ایران است. انقلاب شکوهمند اسلامی بر خلاف میل دشمنان به وجود آمد و سختی‌های بسیاری برای پیروزی انقلاب رخ داد.

وی افزود: دشمنان نتوانستند از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند و به همین دلیل در همان ابتدا جنگ تحمیلی را به راه انداختند و ایران با تمام کمبود امکاناتی که داشت در مقابل تهاجم‌های دشمن ایستاد.

امام جمعه یاسوج  رهبری صحیح و شجاعانه امام، اتحاد مردم و اخلاص در عمل را سه عامل پیروزی در صحنه‌های مختلف با دشمن دانست و اظهار داشت: خداوند اخلاص مردم و اتحاد در میان ملت و رهبری‌های داهیانه امام(ره) و مقام معظم رهبری را که دید ما را در مقابل دشمنان پیروز کرد اما این طبیعت هر انقلابی است که بعد از مدتی دشمنان راهها و منفذهایی را پیدا می‌کنند و همه افراد از نظر اعتقادی در یک سطح نیستند و برخی‌ها قابل نفوذ هستند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
۰
۰
با سلام در ابتدای خبر كلمه دیدار جا افتاده است اصلاح فرمایید با سپاس

نیازمندی ها