
دکتر «مایکل جی اورلیچ» از دانشگاه «لوما لیندا» کالیفرنیا و گروهی از همکارانش تحقیقات شش ساله ای را روی بیش از 70 هزار زن و مرد انجام دادند و با تقسیم رژیم غذایی آنان به پنج گروه اصلی به ارزیابی ارتباط رژیم غذایی و وضعیت سلامت آنها پرداختند.
این پژوهشگران در تحقیقات خود دریافتند افراد گیاهخوار طول عمر بیشتری دارند ، معمولا افراد تحصیل کرده تری هستند، وزن متناسب تری دارند و تمایل کمتری به نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات نشان می دهند و حتی بیشتر ورزش می کنند.
محققان می گویند گیاهخواری با کاهش مرگ و میر و افزایش طول عمر افراد مرتبط است اما هنوز هم تحقیقات بیشتری باید صورت گیرد.(واحدمرکزی خبر)
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد