کنترل حواشی تیم با مدیر جدید پرسپولیس؛

پنجعلی: مشکلات تیم به گردن من افتاد

رویانیان و دایی با هم کنار می آیند

پنجعلی: رویانیان در انتخاب بازیکنان دخالتی ندارد

محمد پنجعلی به عنوان عضوی از کمیته فنی و البته سرپرست آینده پرسپولیس اولین نفری بود که اعلام کرد علی دایی سرمربی پرسپولیس است.
کد خبر: ۵۶۶۰۳۰
پنجعلی: رویانیان در انتخاب بازیکنان دخالتی ندارد


وی درباره اینکه چرا علی دایی را انتخاب کردند، به سایت جام جم ورزشی گفت: علی دایی بازیکن قدیمی پرسپولیس بود و چندین سال در این تیم به عنوان سرمربی کار کرده است، همچنین او موفقیت‌هایی به عنوان سرمربی با پرسپولیس به دست آورده بود. دایی بازیکن بزرگ و بین‌المللی است که مدیریت بسیار قوی دارد و به خوبی شرایط پرسپولیس را درک می‌کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره اینکه چرا محمد مایلی‌کهن رد صلاحیت شد، اظهار داشت: مایلی‌کهن هیچ نقطه ضعفی نداشت اما شرایط متفاوت بود. ما برای انتخاب سرمربی گزینه‌های زیادی داشتیم و همه گزینه‌ها نیز چهره‌های بسیار سرشناسی بودند که برای پرسپولیس زحمت کشیده بودند. به غیر از مایلی‌کهن گزینه‌ای‌ همانند حمید درخشان، افشین پیروانی و نفرات دیگری را داشتیم که نمی‌توان منکر تلاش آنها برای پرسپولیس شد. ‌همچنین در بین گزینه‌های ما منصور ابراهیم‌زاده که پرسپولیسی نبود اما مربی با دانشی است، وجود داشت. با این وجود در جلسه‌ای که برگزار کردیم؛ تمام زوایا را مورد بررسی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که علی دایی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

پنجعلی درخصوص این سوال که در گذشته درگیری‌های شدید لفظی میان علی دایی و محمد رویانیان اتفاق افتاده بود و حالا چگونه می‌خواهند این دو شخص با یکدیگر کنار بیایند، پاسخ داد: ورزش و محیط فوتبال با بخش‌های دیگر بسیار متفاوت است. شرایط در ورزش فرق می‌کند. در خیلی از مواقع، وقتی دو نفر با یکدیگر درگیر می‌شوند و مصاحبه‌های تندی علیه یکدیگر انجام می‌دهند بعد از مدت کوتاهی فراموش کرده و آشتی می‌کنند که به نظرم کار درستی است و باید افراد گذشت داشته باشند. اختلافی در آن زمان پیش آمده بود که دایی و رویانیان مصاحبه‌هایی علیه هم داشتند اما حالا هر دو طرف آن روزها را فراموش کرده‌اند.

کاپیتان سابق تیم‌ملی درمورد اینکه چند ماه بیشتر تا تغییر دولت دهم باقی نمانده است اما محمد رویانیان از برنامه 3 ساله خود با علی دایی خبر می‌دهد، آیا با شرایط فعلی چنین چیزی امکان‌پذیر است، افزود: خیر، به نظرم در حال حاضر با شرایطی که داریم نمی‌توان از برنامه بلند مدت سخن گفت. ما باید در ابتدا به ثبات مدیریتی برسیم و سپس در خصوص برنامه بلند مدت حرف بزنیم. باید ابتدا فوتبال را در دست بخش خصوصی قرار دهیم، پس از آن مدیر را انتخاب کنیم و ایشان برنامه بلند مدت دهد. با شرایطی که در حال حاضر داریم فوتبال از لحاظ مدیریتی، فنی و مالی لطمه می‌خورد. امیدوارم شرایط عوض شود و فوتبال را به بخش خصوصی واگذار کنند.

پنجعلی همچنین درباره اینکه آیا دوباره بازیکنان توسط رویانیان انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: خیر، محمد رویانیان در انتخاب بازیکنانی که قرار است در فصل پیش‌رو به پرسپولیس بیایند، نقشی نخواهد داشت . انتخاب بازیکنان تنها به عهده کادر فنی است. قراراست کادرفنی اسامی بازیکنانی که نیاز دارد را به مدیریت دهد و مدیریت اقدام به جذب آنها کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها