درصورت توافق نهایی ؛

افشین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیسکتان می شود

افشین پیروانی بازیکن و مربی سابق تیم پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی جهت قبول مربی گری تیم ملی تاجیکستان دوشنبه ساعت 14 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به این کشور می رود.
کد خبر: ۵۶۵۶۳۹
افشین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیسکتان می شود


به گزارش سایت جام جم ورزشی پیروانی در حالی در آستانه قبول سرمربی گری تیم ملی فوتبال تاجیسکتان قرار دارد که یک تیم باشگاهی این کشور نیز به دنبال جذب اوست. پیروانی در این رابطه با جام جم گفت: با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال تاجیکستان به این کشور می روم تا در نشستی که در رابطه با سرمربی شدن من در تیم ملی تاجیکستان است با مسئولان این کشور به دیدار و گفت و گو بنشینم. هدف اصلی من ملحق شدن به تیم ملی تاجیکستان است البته به این شرط که همه چیز برای من مهیا باشد. از یک تیم باشگاهی این کشور هم پیشنهاد دارم اما فعلا فقط به سرمربی گری در تیم ملی این کشور فکر می کنم. مربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و ابتدا باید شرایط را به دقت بررسی کنم. اگر توافق حاصل شود با کمال میل حاضرم سرمربی گری تیم ملی فوتبال تاجیکستان را بر عهده بگیرم.
بد نیست بدانید که پیش از این خداداد عزیزی برای قبول سرمربی گری تیم ملی فوتبال تاجیکستان به دوشنبه پایتخت این کشور رفته بود اما بر سر مسائل مالی به توافق نرسید و حالا قرار است به جای او افشین پیروانی به تاجیکستان برود .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها