برای بخشش رحمتی از سوی کروش ؛

کفاشیان وارد عمل می شود

رئیس کمیته تیم‌های ملی گفت: فدراسیون با قدرت بیشتری وارد موضوع بازگشت رحمتی و عقیلی به تیم ملی شود.
کد خبر: ۵۶۵۰۸۹
کفاشیان وارد عمل می شود


 شهاب‌الدین عزیزی خادم  در خصوص دعوت نکردن رحمتی و عقیلی از سوی کی‌روش به تیم ملی اظهار داشت: در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی که اسوه و الگوی ورزشکاران ماست، جا دارد به گونه‌ای دیگر به این مسئله نگاه کرد. حضرت علی بخشودگی را تاج خصلت والای انسانیت می‌داند و همیشه به این نکته اشاره دارد.

وی ادامه داد: در عین حال که رفتار مدیریتی کارلوس کی‌روش را تائید می‌کنم اما فرصت کنونی را باید مغتنم بشماریم و در آستانه 13 رجب بخشودگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. در روحیه ورزشکاری همواره کارهای بد با خوب جبران می‌شود. ما باید در آستانه ولادت حضرت علی از این مولا تاثیر بگیریم و فرهنگ ایرانی اسلامی خود را نشان دهیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به عملکرد خوب رحمتی در استقلال یادآور شد: رحمتی نقش مهمی در قهرمانی استقلال و لیگ قهرمانان آسیا داشته و با توجه به شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود که شخص رئیس فدراسیون که به عنوان متولی اصلی فوتبال به شمار می‌رود در این امر وارد شود.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: چه کسی باید ترجمه گفتمان فرهنگی ما را با کی‌روش انجام دهد. بخش مهمی ترجمه گفتمان فرهنگی ماست. خود فدراسیون باید این نقش را ایفا کند و در اصل شخص رئیس فدراسیون که باید در نقش انتقال انتظارات به حق مردمی با کارلوس‌ کی‌روش صحبت کند و این موضوع را به عهده بگیرد.

وی افزود: به عنوان عضو هیئت رئیسه از دوستان فدراسیون می‌خواهم این فرصت را مغتنم بشمارند و با چشم‌پوشی و اغماض از برخی رفتارهای ملی‌پوشان که خارج از بحث مدیریتی صورت گرفته، فضا را به گونه‌ای ایجاد کنند که آنها به تیم ملی بازگردند و ما بتوانیم از تمام پتانسیل‌های فنی خود استفاده کنیم.

رئیس کمیته تیم‌های ملی تاکید کرد: باید نگاهی مدبرانه به این موضوع داشت در عین حالی که اصول مدیریتی فراموش نشود. در 8 سال گذشته چنین اتفاقی در تیم برانکو افتاد که خداد عزیزی و هاشمیان دچار چنین مسئله‌ای شدند. این موضوع از ذهن علاقمندان به فوتبال پاک نمی‌شود. با احترامی که برای مدیریت سرمربی تیم ملی قائلم اما امیدوارم فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی به این امر وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون باید هم اراده و هم قدرتی داشته باشد که عمل کند. تاکنون که فاقد این موضوع بوده است. در هر صورت فدراسیون مطالبات مردم را پیگیری می‌کند. مردمی که به فوتبال بسیار علاقمندند. بارها گفته‌ایم که صعود ما به جام جهانی پایان کار نیست. امیدوارم فدراسیون از این فرصت تاریخی استفاده کند و در عین حفظ همه حرمت‌ها و جایگاه‌ها این موضوع را حل کند. این مسئله مشکلی نبود که قابل حل نباشد.

عزیزی‌خادم یادآور شد: در زمان کنونی همه باید از تیم ملی حمایت کنند آنچه را که من دیده‌ام همین گونه است. رسانه‌ها و تمام افراد به این موضوع توجه دارند. فدراسیون فوتبال باید خود را ثابت کند. این موضوع نقطه عطفی است برای فدراسیون فوتبال. اگر همان زمان این مسئله حل می‌شد موضوع به این بزرگی نمی‌شد. موضوع بزرگی نبود که قابل حل نباشد. یک سری مسائل درون خانوادگی بود.

وی عنوان کرد: نباید در آینده شاهد تکرار چنین مواردی باشیم که بازیکن برای تیم ملی خط و نشان بکشد. لباس تیم ملی لباس سربازی است که بازیکنان بر تن می‌کنند البته رحمتی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده. به هر حال امیدوارم این موضوع حل شود و فدراسیون قوی‌تر وارد این موضوع شود. متاسفانه در این زمینه هیئت رئیسه در جایگاهی نیست که بخواهد قدم بردارد و خود شخص رئیس فدراسیون باید این موضوع را حل کند.

عزیزی‌خادم به فارس  گفت: فارغ از رنگ لباس بازیکنان باید برای بازگشت آنها تلاش کنیم. آنها بارها گفته‌اند که برای خدمت به تیم ملی آماده‌ایم. فدراسیون باید از پس این موضوعات کوچک برآید و به دامن جامعه کشیده نشود. ما متفاوت از جاهای دیگر هستیم. فرهنگ اسلامی ایرانی داریم که گذشت در سرلوحه آن است و انتقام در آن جایی ندارد. امیدوارم فدراسیون از این فرصت استفاده کند تا فضا را رو به جلو سوق دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها