برای بخشش رحمتی از سوی کروش ؛

کفاشیان وارد عمل می شود

کروش: این دو نفر جایی در تیم من ندارند

رحمتی و عقیلی زیر بار پوزش نامه کروش نرفتند

پس از برگزاری جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال سرانجام کروش متن دو نامه را به عقیلی و رحمتی داد تا در صورتی که حاضر به امضای آنها شدند، یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند. اما هیچ کدام از این دو بازیکن حاضر به امضای پوزش نامه نشدند.
کد خبر: ۵۶۴۴۱۸
رحمتی و عقیلی زیر بار پوزش نامه کروش نرفتند

پس از مدت ها فراز و فرود در زمینه بازگشت یا عدم بازگشت این دو بازیکن و البته ابراز تمایل این دو نفر، کروش اعلام کرد که برای این کار هر دوی آنها باید به صورت رسمی عذرخواهی کنند.
پس از برگزاری جلساتی با مسئولین فدراسیون فوتبال سرانجام کروش متن دو نامه را به عقیلی و رحمتی داد تا در صورتی که حاضر به امضای آنها شدند، یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند. اما هیچ کدام از این دو بازیکن حاضر به امضای پوزش نامه نشدند و کی روش هم امروز اعلام کرد تا زمانی که او سرمربی تیم ملی ایران است عقیلی و رحمتی جایی در این تیم ندارند.
متن دو نامه ای که مهدی رحمتی و هادی عقیلی امضا نکردند به این شرح است:
** نامه مهدی رحمتی
اینجانب مهدی رحمتی بدین وسیله اعلام می دارم که در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۹۱ بدون هیچگونه دلیلی که توجیه کننده تصمیم من باشد بازنشستگی موقت خود را از تیم ملی فوتبال اعلام کردم.
پس از آن تصمیم یک سری اظهارنظر هایی را نیز مستقیما خطاب به سرمربی تیم ملی فوتبال جناب آقای کارلوس کی روش انجام دادم که شدیدا راجع به این مساله متاسفم. من به خاطر اظهارنظر هایی که همگی بی پایه و اساس و به صورت احساسی مطرح شد مستقیما از شخص ایشان عذرخواهی می کنم.
من متوجه شدم که این تصمیم نادرست و اعلام آن از طرف شخص بنده باعث ناراحتی و دلزدگی هم تیمی هایم، کادر فنی، فدراسیون و مخصوصا طرفداران فوتبال ایران در این زمان حساس که ما به صعود جام جهانی و همین طور جام ملت های آسیا را پیش رو داریم.
برای فوتبالیست های حرفه ای اینگونه رفتارهای نامناسب به هیچ وجه قابل قبول نیست. با نشان دادن تعهد کامل و به اختیار بودن برای فوتبال ایران خواسته من این است که صدمه ای را که با این اتفاق ناخوشایند صورت پذیرفته بهبود بخشم مخصوصا تیم ملی کشورم که همیشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از این پس نیز اگر سرمربی محترم تیم ملی به بنده اعتماد و اطمینان داشته باشند حاضر به خدمت هستم.
بنابر این بیانیه رسمی آرزو دارم که این موضوع یک بار برای همیشه به اتمام برسد مخصوصا در این زمان خاص که ایمان داریم می بایست متعهد و همدل کنار هم باشیم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد، برسیم.
** نامه هادی عقیلی
اینجانب هادی عقیلی در اینجا اعلام می دارم که ترک اردوی تیم ملی فوتبال قبل از بازی با تیم ملی لبنان در تاریخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۱ که از بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا به حساب می آمد یک تصمیم غیرمسئولانه و اشتباه بود که باعث صدمه حرفه ای و اخلاقی تیم ملی شد. من متوجه شده ام که رفتار من باعث ناراحتی و دلزدگی هم تیمی هایم، کادر فنی، فدراسیون و مخصوصا طرفداران فوتبال ایران شده است.
در این جا از صمیم قلب اعلام می دارم که تصمیمی که گرفته ام باعث تاسف من است و خواستار آنم که با عذرخواهی دوباره خود در خصوص این تصمیم جای هیچگونه شک و شبهه ای نگذارم. برای فوتبالیست های حرفه ای این گونه رفتارهای نامناسب به هیچ عنوان قابل قبول نیست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختیار بودن برای فوتبال ایران خواسته من این است که صدمه ای را که با این اتفاق ناخوشایند صورت پذیرفته بهبود بخشم. بالاخص تیم ملی کشورم که همیشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از این پس نیز اگر سرمربی محترم تیم ملی به بنده اعتماد و اطمینان داشته باشند حاضر به خدمت هستم.
بنا بر این بیانیه رسمی آ رزو دارم که این موضوع یک بار برای همیشه به اتمام برسد مخصوصا در این زمان خاص که ایمان داریم می بایست متحد و همدل کنار هم باشیم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد، برسیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها