آخرین مهلت ثبت نام آزمون دوره های کاردانی، امشب

سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد ساعت 24 امشب آخرین مهلت برای ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی است.
کد خبر: ۵۶۴۱۰۲
آخرین مهلت ثبت نام آزمون دوره های کاردانی، امشب

دکتر توکلی افزود: تا صبح یکشنبه 298 هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و داوطلبان ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.

دفترچه راهنما و شرایط شرکت در این آزمون نیز در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org ارائه شده است.

دکتر توکلی افزود: دارندگان گواهینامه پایان تحصیلات هنرستا ن های فنی و حرفه ای و کار و دانش نظام جدید، افراد شاغل به تحصیل این دوره ها که تا پایان شهریور 92 فارغ التحصیل می شوند و دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهارساله نظام قدیم می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 92 ؛ فردا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 ؛ساعت 24 فردا - 30 اردیبهشت- به پایان می رسد.

دکتر حسین توکلی افزود: افراد مجاز به انتخاب رشته باید با مراجعه به  پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برگه الکترونیکی انتخاب رشته را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 362 هزار و 900 داوطلب در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند افزود: تا کنون بیش از 232 هزار داوطلب برگه انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس مرادی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
۰
۰
لطفا تاریخ بعدی ثبت نام كاردانی را هم اطلاع رسانی فرمائید

نیازمندی ها