برگزاری جشنواره «طبیعت گردی و نجوم» در کاخ موزه سعدآباد

جشنواره طبیعت گردی و نجوم با هدف معرفی شاخه نجوم در طبیعت گردی و ظرفیت‌های موجود، روز جمعه، 27 اردیبهشت ماه، از ساعت 11 لغایت 19 در محل خانه طبیعت گردی واقع در کاخ موزه سعدآباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۸۳۲
برگزاری جشنواره «طبیعت گردی و نجوم» در کاخ موزه سعدآباد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان با بیان این خبر گفت: در راستای راه اندازی خانه طبیعت گردی در اسفند ماه سال گذشته و فعالیت شاخه‌های اکوتوریسم به عنوان کانون‌های مجزا در این خانه، جشنواره طبیعت گردی و نجوم همزمان با گشایش کانون نجوم در این محل، آغاز به کار خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه همزمانی برگزاری جشنواره مذکور با ایام هفته میراث فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های استانی ویژه عموم در کاخ موزه سعدآباد یاد آور شد: بازدید کنندگان حاضر در این نمایشگاه می‌توانند با حضور در خانه طبیعت گردی از برنامه‌های جانبی نخستین جشنواره طبیعت گردی و نجوم بهره مند شوند.

معاون گردشگری کشور با اشاره به برنامه‌های تشکیل دهنده جشنواره طبیعت گردی و نجوم اظهار داشت: جشنواره گفته شده راس ساعت 11 صبح با برپایی نمایشگاهی جهت انعکاس توانمندی ها، ظرفیت‌ها و تجهیزات طبیعت گردی و نجوم آغاز و با رصد خورشید به وسیله تلسکوپ‌های مخصوص و برگزاری مسابقه دانش نجوم و معماری در خانه طبیعت گردی پیش می‌رود. به دنبال این برنامه همایش طبیعت گردی، گردشگری نجومی و معماری ایران راس ساعت 15 در محل سالن همایش‌های موزه ملت کاخ سعدآباد آغاز و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها