هشتگ فلسطینی‌ها برای تمسخر نتانیاهو

سربازانت را بشمار

یک روزنامه سوری خبرداد:

افسران اطلاعاتی صهیونیست در اسارت ارتش سوریه

در پی انتشار اطلاعاتی در رابطه با حضور شماری از افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در منطقه القصیر و شناسایی آنها توسط سازمان های اطلاعاتی دولت سوریه، روزنامه الثوره خبر داد شماری از این افسران به همراه همقطاران عربستانی، ترک و اردنی هم اکنون زنده دستگیر شده و در اختیار سازمان اطلاعات سوریه هستند.
کد خبر: ۵۶۲۴۳۵
افسران اطلاعاتی صهیونیست در اسارت ارتش سوریه

سایت اطلاع رسانی روزنامه سوری الثوره با اعلام این خبر افزود در پی ضرب العجل 12 ساعته ارتش سوریه به  تروریست ها برای خروج از القصیر و مشخص شدن ممر امن برای انجام این عقب نشینی، سازمان اطلاعات ارتش سوریه مطلع شد در میان افراد در حال خروج ده ها افسر اطلاعاتی عربستان، اردنی، ترک و صهیونیست هم وجود دارند. از اینرو با بستن ممر از جنگجویان خواست تا افراد مذکور را تحویل دهند که با مخالفت جنگجویان تروریست مواجه گردید.

بر اساس همین گزارش ارتش ضمن لغو آتش بس و محاصره کامل و دقیق القصیر و در اقدامی نظامی ـ اطلاعاتی وارد عمل شد و با استفاده از نیروهای ویژه و تکاور ارتش سوریه اکثر این افسران را زنده دستگیر و از منطقه خارج کرد.

این منبع سوری با اشاره به اینکه هنوز تعداد و ملیت دقیق این افراد از سوی سازمان های امنیتی اعلام نشده اما اشاره کرد منابع اختصاصی خبر داده اند اکثریت آنها اسرائیلی، عربستانی بوده و چند ترک و اردنی هم در میان آنها دیده می شوند و پس از تکمیل بازجویی ها تصاویر آنها در اسرع وقت در تلویزیون دولتی به نمایش در خواهد آمد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها