معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با گذشت بیش از سه هفته از زلزله بوشهر کار آواربرداری ۸۰ درصد از واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در زلزله به پایان رسیده و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ساخت منازل دائمی انجام شود.
کد خبر: ۵۵۹۸۲۸
پایان آواربرداری ۸۰ درصد از واحدهای مسکونی زلزله‌زده بوشهر

 شاپور رستمی ظهر امروز در مراسم بازدید از روستاهای زلزله زده بوشهر و آغاز اعطای کولر گازی به مردم منطقه اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله تا کنون 1800 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی شناسایی شده و مراحل تصمیم‌گیری برای ساخت مسکن دائمی به سرعت طی می‌شود که بنیاد مسکن استان بوشهر و فارس در این راستا کار را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: آوار‌برداری 80 درصد واحدهای مسکونی تخریب‌شده در شهر شنبه انجام شده و با توجه به ساخت سرپناه‌های دائمی، کار بازسازی و نوسازی به سرعت در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در پاسخ به خبرنگاران برای تعیین زمان دقیق در اتمام ساخت این واحد‌ها تصریح کرد: نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد.

وی افزود: اما همکاران ما و تیم‌های عملیاتی به صورت سه شیفت در حال فعالیت هستند. در عین حال باید برای ساخت منازلی مقاوم کیفیت را هم حفظ کنیم.

رستمی در مورد تسهیلات ارائه شده برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده بوشهر 25 میلیون تومان وام برای ساخت واحدهای شهری و 15 م

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها