در پی سخنان دیروز اکبر هاشمی رفسنجانی ،که در پاسخ به دعوت های صورت گرفته از او برای نامزدی گفته است نمی گویم نمی آیم، حالت فوق العاده اعلام نشده در ستادهای انتخاباتی سایر نامزد ها به وجود آمده است.
کد خبر: ۵۵۸۳۸۶
حالت فوق العاده در ستادهای انتخاباتی

به گزارش عصرایران، این سخنان که بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی و رسانه ای داشته ، تحلیلگران را به این جمع بندی رسانده که عزم هاشمی برای نامزدی ، بیش از پیش جزم شده است. اگر تا پیش از این ، نیامدن او ، محرز شمرده می شد ، اینک آمدنش محتمل است.

از این روست که از دیروز ، در ستادها و تیم های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری کنونی ، به طور اعلام نشده ای حالت فوق العاده برقرار شده است و بازخوانی نقشه راه تبلیغات و تغییر در راهبردها و تاکتیک های انتخاباتی ، به مهم ترین دستور کار این ستادها و گروه ها تبدیل شده است.

مرغ پخته هم به حرف های مرتضوی می خندد

عبدالحسین روح الامینی در واکنش به صحبتهای مرتضوی در جلسه قبل دادگاه گفت: مرغ پخته به حرف های سعید مرتضوی می خندد.

 عبدالحسین روح الامینی پس از چهارمین جلسه دادگاه کهریزک در پاسخ به پرسش مهر درباره اظهارات دادستان سابق تهران که مدعی شده بود روح الامینی به وظایف پدری خود عمل نکرده است، اظهار داشت: مرغ پخته نیز به این حرف ها می خندد. اگر کسی با مقام یا وزیری در ارتباط نبود، باید این بلا به پسرش بیاید. این حرف ها نشان می دهد 10 سال رویه این افراد اینگونه بوده است.

وی افزود: طنزنویسان نیز پس از این اظهارات مطالب زیادی نوشتند، حقوقدانان و قضات نیز در این باره اظهار نظر کردند. با این صحبت ها چه حاجب به پاسخ دادن است.

اصولگرایان به وحدت می‌رسند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: تلاش برای همگرایی اصولگرایان با یک عقلانیت سیاسی و شیب ملایم در حال انجام است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه می‌دهد و زمان کافی برای رسیدن به خرد جمعی و اجماع داریم.

حبیب الله عسگراولادی در گفت‌وگو با سروش می‌گوید که در این دوره نیز نسبت به وحدت اصولگرایان بی‌تفاوت نیست. به گفته او تلاش برای همگرایی اصولگرایان با یک عقلانیت سیاسی و شیب ملایم در حال انجام است و به زودی نتیجه می‌دهد.

فعالیت جاسوسان انگلیسی در سوریه

روزنامه دیلی استار فاش کرد، دولت انگلیس به طور محرمانه در داخل خاک سوریه جاسوس‌هایی را فرستاده که ماموریت آنها کشف اسنادی درخصوص اثبات استفاده از سلاح‌های شیمیایی در این کشور است.

به گزارش ایسنا، روزنامه دیلی استار در خبری نوشت: جاسوسان انگلیسی به طور محرمانه وارد خاک سوریه شده و فعالیت خود برای دستیابی به اسنادی که استفاده سوریه از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان را ثابت کند، آغاز کرده‌اند.

این روزنامه نوشت: جاسوسان انگلیسی در مناطقی وارد شده‌اند که ظن آن می‌رود ساکنان این مناطق هدف حملات شیمیایی قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها