«علی کثیف» دستگیر شد

چهار شرور معروف جنوب تهران به اسامی «علی . ر» معروف به «علی کثیف»، «میثم. م» معروف به «میثم خرفت»، «حمید. ی» و «احمد. ی» که ضمن عربده کشی مستانه و تخریب اموال خصوصی مردم موجی از رعب و وحشت در شهرک ولیعصر ایجاد کرده بودند، با اقدام اطلاعاتی ماموران در طرح مهار دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۳
«علی کثیف» دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد محمدرضا خزاعی رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) گفت: ساعت یک بامداد 9 اردیبهشت ماه خبری تحت عنوان درگیری خونین در یکی از محلات شهرک ولیعصر از طریق تماس تعدادی از شهروندان تهرانی با مرکز فوریت های پلیسی به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام و به دلیل حساسیت موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: به محض حصول خبر اکیپی از ماموران عملیاتی این یگان به محل اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند مشاهدات و تحقیقات ابتدایی ماموران حکایت از آن داشت که چهار متهم که همگی از اراذل و اوباش به نام جنوب پایتخت هستند ضمن عربده کشی مستانه با قمه و شمشیر تعدادی از خودرو های پارک شده در محل را تخریب کرده و متواری شدند.
 
به دنبال این موضوع، ماموران در تحقیقاتی که از اهالی محل انجام دادند دریافتند این چهار جوان شرور که «علی . ر» معروف به «علی کثیف»، «میثم. م» معروف به «میثم خرفت»، «حمید. ی» و «احمد. ی» نام داشتند به خاطر کینه قبلی که با همدیگر داشتند دیوانه وار به جان هم افتاده و ضمن عربده کشی اقدام به درگیری با یکدیگر کرده و اموال عمومی و خصوصی را تخریب و اخلال در نظم عمومی ایجاد کرده اند.
 
ماموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله درصدد دستگیری متهمان برآمده و با مشخصاتی که از شاهدان عینی ماجرا اخذ کردند، طرح مهار را به اجرا گذاشتند.دقایقی بعد متهمان درحالیکه سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت تندرو بودند در یکی از خیابان های فرعی مشاهده و تلاش برای دستگیری آنان از سرگرفته شد.متهمان به محض اینکه اطلاع یافتند پلیس در تعقیب انان است فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت از محل متواری شدند.
 
با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد با اجرای طرح مهار چهار شرور در یکی از خیابان های منتهی به محل وقوع جرم دستگیر و ضمن کشف دو قبضه قمه و شمشیر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

در خلال تحقبقیات پلیسی از متهمان، تعدادی از شکات به کلانتری مراجعه و ضمن شناسایی متهمان شکات خود را طرح و خواهان رسیدگی به موضوع شدند.
 
رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر با اشاره به اینکه متهمان از افراد شرور جنوب پایتخت هستند و سوابقی نظیر اخلال در نظم عمومی، عربده کشی مستانه، تخریب اموال عمومی، تهدید، زورگیری و شرارت در پرونده آنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده ای که در این رابطه تشکیل شده حسب دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عباس
Netherlands
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
۰
۰
رشد جمعیت اراذل و اوباش افزایش پیدا كرده ، تبریك به مسولان فرهنگی كشور و جامعه شناسان كشور .
ع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
۰
۲
اعدام كنید لطفا...
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
۰
۲
اینها را باید بكار سخت در زندان وا داشت و از درامدشان خسارت مردم را پرداخت

نیازمندی ها