«احمد سیاه» شرور معروف مولوی تهران که با عربده کشی مستانه و تخریب اموال مردم موجی از رعب و وحشت در منطقه ایجاد کرده بود، در طرح مهار دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۷۷۰۶
«احمد سیاه» دستگیر شد

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، عصر روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ماموران کلانتری 116مولوی پس از دریافت گزارش های مردمی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر بروز یک فقره درگیری در خیابان مولوی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در این گزارش آمده است، ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسی موضوع مشاهده کردند یکی از اراذل معروف منطقه مولوی تهران که «احمد سیاه» نام دارد در حالیکه یک قبضه قمه در دست دارد با عربده کشی های مستانه خود ضمن ایجاد رعب و وحشت در مخل باعث احلال در نظم عمومی شده است.

ماموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله درصدد دستگیری متهم برآمدند که متهم درحالیکه سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت تندرو بود به محض مشاهد ماموران فرار را بر قرار ترجیح داد و به سرعت از محل متواری شد.

با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد با اجرای طرح مهار متهم در یکی از خیابان های منتهی به محل وقوع جرم دستگیر و به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

در خلال تحقبقیات پلیسی متهم تعدادی از شکات به کلانتری مراجعه و ضمن شناسایی متهم شکات خود را طرح و خواهان رسیدگی به موضوع شدند.

گفتنی است؛ متهم که از افراد شرور منطقه مولوی تهران است و سوابقی نظیر اخلال در نظم عمومی، عربده کشی مستانه، تخریب اموال عمومی، زورگیری و شرارت دارد به همراه پرونده ای که در این رابطه تشکیل شده حسب دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
قاضی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
خلاصه كلام اعدام
ش.م
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
فقط اعدام
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
از عربده كشان، زورگیران و اشرار سیاسی و اقتصادی چه خبر؟ آیا امنیت هنوز برای آنها برقرار است؟ گستاخی اینان موجب این پدیده ها می شود.
ت ه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
در جامعه اسلا می كسی كه مزاحم مردم ونوامیس ملت ورعب و وحشت در جامعه ایجاد كند فقط اعدام باید گردد 0000000000
یك ششهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
ارازل و اوباش باید تو زندان باشند نه بیرون وای بحال این مردم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
انشا... اعدام..
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
هیچ كس از مادر عربده كش متولد نمی شود صورت مسئله را پاك نكنید مسئله را حل كنید حتما جایی حق اورا پایمال كرده اند كه به حقوق دیگران تجاوز نموده است به امید روزی كه در ادای حق دیگران از یكدیگر پیشی بگیریم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
این قدر اعدام رو زیاد كردید كه هر خبری میشه ملت سریع میگن طرف رو اعدام قراره بكنند
عباس
Netherlands
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
خب حالا در پلیس امنیت مفصل از این شرور پذیرایی خواهد شد تا حسابی بهش خوش بگذرد.
اون دسته از كسانیكه دم از حقوق بشر میزند ، اگر خواهر و مادرتان در دام یكی از این اراذل و اوباش بیفتد ، دیگر دم از حقوق بشر نمیزنید ، به قول قدیمی ها ، یك سوزن به خودت بزن ، یك جوال دوز به مردم .
ك.ب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
كسی كه به هم نوع خودش رحم نكنه بهش رحم نكنید سلاح سرد.پس اعدام

نیازمندی ها