مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در تشریح تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای سرنگونی حکومت سوریه گفت: دشمنان خارجی مانند آمریکا و صهیونیست‌ها که دشمنان قسم خورده انقلاب هستند و برخی کشورهای عربی و ترکیه به دنبال وارد کردن فشار به سوریه هستند تا حکومت این کشور را قبل از انتخابات ایران سرنگون کنند.
کد خبر: ۵۵۷۸۷۲

به گزارش فارس، سردار سرلشکر یحیی رحیم‌ صفوی در بیست و هفتمین سالگرد شهادت فرمانده توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر شهید حسن شفیع‌زاده افزود: آنها پول‌های زیادی را در این مسیر هزینه کرده‌ و هزاران مزدور را به سوریه اعزام کرده‌اند و با پول کشورهای عربی بویژه قطر و عربستان به ‌دنبال آن هستند که اردن را نیز وارد جنگ با سوریه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده گفت: انتخابات ریاست جمهوری امسال یک نقطه عطف راهبردی و عبور از یک گذر تاریخی برای انقلاب و مردم است.

صفوی با اشاره به لزوم کارآمدی دولت افزود: رئیس‌جمهور باید قادر باشد در مقابل تحریم‌ها ابتکار عمل داشته باشد و اقتصاد کشور را بهبود ببخشد. وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور باید بتواند از این منابع و توان و ظرفیت ملی کشور استفاده کرده و کشور را به رشد، تعالی، استقلال و اهداف چشم‌انداز 1404 برساند تا بتوانیم به اقتدار ملی و امنیت پایدار ملی دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها