رییس کلانتری 172 عبدالعظیم از دستگیری یک سارق معتاد در یکی از مجتمع های مسکونی واقع در بلوار سلمان فارسی خبر داد و افزود: اطلاع رسانی به موقع همسایه ها، پلیس را در جریان این سرقت قرار داده و متهم با سرعت عمل ماموران گرفتار شد.
کد خبر: ۵۶۱۰۰۵
دستگیری سارق به کمک همسایه ها

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد منصور زمانی رییس کلانتری 172 عبدالعظیم گفت: عصر روز گذشته سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی بودند که دو مرد جوانی سراسیمه به ماموران مراجعه کردند.

وی افزود: شاکیان که خود را ساکن یکی از مجتمع های بلوار سلمان معرفی کردند به ماموران گفتند ساعاتی پیش فرد ناشناسی با ظاهری نامناسب وارد مجتمع شده و تاکنون از مجتمع خارج نشده است که ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به گشتزنی داخل مجتمع پرداختند.

رییس کلانتری 172 عبدالعظیم اضافه کرد‌: ماموران هنگام گشتزنی در ساختمان بودند که مظنون را که با کیسه پلاستیکی بزرگی در حال پایین آمدن از پله ای مجتمع بود را مشاهده کردند، متهم به محض مشاهده پلیس کیسه را رها کرده و قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد.

سرهنگ زمانی اظهارداشت: در بازرسی از وسایل متهم که «مجتبی» نام داشت، سه کفش اسکیت، تعدادی تلفن همراه، 20 عدد پایپ و مقادیری شیشه کشف شد که ماموران متهم را به همراه شاکیان برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها