رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری باند سارقان کیف قاپی که با موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ مبادرت به کیف قاپی از زنان جوان در مرکز پایتخت می کردند خبر داد و افزود:متهمان با اقدام اطلاعاتی کارآکاهان دایره تجسس کلانتری شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۳۸۳۸
انهدام باند آپاچی سواران کیف قاپ

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد کیومرث حسنوند گفت:ظهر روز گذشته زن جوانی درحالیکه مضطرب و نگران به نظر می رسید به کلانتری ابوسعید مراجعه کرد و ضمن معرفی خود به نام «زهرا» اظهار داشت: دقایقی پیش دونفر موتورسوار اقدام به کیف دستی ام کرده و به سرعت متواری شدند.

شاکیه که اشک پهنای صورت وی را پوشانده بود، افزود: کیفم حاوی دو میلیون 600هزار تومان وجه نقد،عابر بانک و یک دستگاه گوشی بود که به سرقت رفته است.

سرگرد حسوند در ادامه افزود:به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن اطمینان از صحت گفته های شاکیه پرونده ای در این رابطه تشکیل داده و با توجه به اینکه کیف قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ صورت گرفته بود، اکیپی از ماموران دایره تجسس رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار داده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

با ارجاع پرونده به دایره تجسس کلانتری ماموران تخصصی این یگان عملیات شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند و در ادامه با مراجعه به محل وقوع سرقت ضمن تحقیقات میدانی از اهالی محل و کسبه مشخصات یکی از متهمان که «افشین. ز» نام داشت را به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه سارق محل های تردد وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

رییس کلانتری 112 ابوسعید اظهارداشت:با به دست آمدن آدرس محل سکونت متهم اصلی پرونده ماموران به مخفیگاه متهم مراجعه و محل را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند در ادامه سارقین متوجه حضور مامورین شده و با استفاده از یکدستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید رنگ پا به فرار گذاشتند که پس از یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی «افشین» متهم اصلی پرونده دستگیر گردید و در بازرسی بدنی از وی اموال مالباخته شامل 721 هزار تومان وجه نقد،یکدستگاه گوشی موبایل و یک عدد کارت عابر بانک و چهار عدد عابر بانک دیگر مربوط به مالباخته دیگری به نام «لیلا. ع» و مقادیر قابل توجه ای شیشه نیز کشف گردید.

متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت در خلال بازجویی های پلیسی و پس از مواجه حضوری با شکات هنگامیکه خود را در برابر شواهد و قراین دید چاره ای جز اعتراف نداشته و صراحتاً به جرائم ارتکابی اقرار و اعتراف کرد و اظهارداشت: به اتفاق همدست دیگر خود که «امیر.ع» نام دارد سرقت ها را انجام داده که همدست وی نیز طی یک عملیات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد حسوند با اشاره به اینکه مالباختگان طی مواجهه حضوری «افشین» متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند خاطر نشان کرد:با بررسی سوابق متهم ردیف و دوم دوم پرونده مشخص شد هردو متهم دارای سوابق متعدد کیفری هستند که از سوی کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی تهران بزرگ به اتهام کیف قاپی تحت تعقیب می باشند که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار اداره مربوطه قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها