رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری سارق کیف قاپی که با موتورسیکلت آپاچی خاکستری رنگ مبادرت به کیف قاپی از زنان جوان در مرکز پایتخت می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۹۶۹
کیف قاپ آپاچی سوار بازداشت شد

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد کیومرث حسنوند گفت:در پی کسب چندین فقره گزارش و شکایات شهروندان ساکن در محله منیریه تهران مبنی بر اینکه کیف آنان توسط جوانی موتورسوار قاپیده شده، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران معاونت تجسس این یگان قرار گرفت.

به محض ارجاع پرونده تیمی از کارآگاهان معاونت تجسس مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات خود را به منظور شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان کیف قاپی های اخیر آغاز کردند.

تیم تجسس کلانتری به محل های وقوع جرم اعزام و به تحقیق میدانی از اهالی و کسبه پرداخت که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد جوانی موتورسوار حدوداً 25 ساله با یکدستگاه موتورسیکلت آپاچی خاکستری رنگ اقدام به کیف قاپی می کند.

سرگرد حسنوند افزود:به دنبال اظهارات کسبه و چند شاهد عینی شماره پلاک موتورسیکلت کیف قاپ جوان بدست آمد.با استعلام پلاک، آدرس محل صاحب موتورسیکلت که «احمد» نام داشت مشخص و در ادامه ماموران به منزل وی که در خیابان وحدت اسلامی بود مراجعه و او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در بازجویی های پلیسی مشخص شد احمد موتورسیکلت را به جوانی به نام «جواد» فروخته است با دست آمدن این اطلاعات ماموران از صاحب موتورسیکلت خواستند تا با متهم تماس گرفته و با او در میدان منیریه قرار بگذارد.

رییس کلانتری 112 ابوسعید اضافه کرد:پس از قرار صوری در میدان منیریه متهم با موتورسیکلت مورد نظر حاضر که به محض متوجه شدن حضور مامورین متواری شد.در نهایت پس از یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از وی یک عدد کارت عابر بانک و چهار عدد عابر بانک دیگر مربوط به مالباختگان کشف شد.

متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت در خلال بازجویی های پلیسی و پس از مواجه حضوری با شکات هنگامیکه خود را در برابر شواهد و قراین دید چاره ای جز اعتراف نداشته و صراحتاً به جرائم ارتکابی اقرار و اعتراف نمود.

سرگرد حسنوند با اشاره به اینکه مالباختگان طی مواجهه حضوری «جواد» متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند، خاطر نشان کرد:با بررسی سوابق متهم مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری است و از سوی کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی تهران بزرگ به اتهام کیف قاپی تحت تعقیب می باشد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار اداره مربوطه قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها