نامزدهای انتخابات قبل از وعده دادن قانون اساسی را بخوانند

لقمه بردارید در حد دهان

درس از شکست هاشمی

یکی از استدلال های محمد خاتمی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری این است که می گوید: من تجربه شکست هاشمی رفسنجانی را در انتخابات سال 84 را دیده ام. مردم ایران به فردی که دو دوره رئیس جمهور بوده و بار سوم می خواهد به قدرت برگردد به درست یا غلط قدرت طلب و فرصت طلب می گویند.
کد خبر: ۵۵۵۶۰۵
درس از شکست هاشمی

به گزارش جهان، در همین حال، تیم مشاوره خاتمی متن نامه ای را تنظیم کرده اند که در آن دلایل نیامدن خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری بیان شده است.

تاکنون چندین بار متن این نامه تغییر کرده است. برخی مخالف معرفی گزینه حداقلی از سوی خاتمی هستند و برخی دیگر معتقدند اعلام قهر و یا شرط گذاشتن برای نظام اوضاع اصلاح طلبان را بدتر از آن چه هست خواهد کرد.

با این حال، در روزهای اخیر اسحاق جهانگیری دیدارها و مذاکرات فشرده ای با هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی داشته است و گفته می شود با حمایت هایی که این دو چهره از جهانگیری داشته اند و همچنین نظر مثبت اکثر اعضای مجمع روحانیون و کارگزاران از جهانگیری، وی به زودی به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان معرفی خواهد شد.

گفتمان «بگم نگم»احمدی نژاد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال شتابزده احمدی نژاد در مواجه با مسائل مختلف کشوری تصریح کرد: رئیس جمهور در مجامع داخلی و بین المللی از ادبیات غیرفاخر استفاده می کند و در این مدت با گفتمان «بگم نگم» تردیدهایی را در مورد برخی از افراد ایجاد می کرد که حتی بعد از برخی افشاگری ها اعلام پیشمانی هم می کرد.

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر در نشست مطبوعاتی که در مهمانسرای مخابرات بندر عباس برگزار شد، دولت احمدی نژاد را دولتی پرکار، حساس در خدمات رسانی به مردم، شجاع در بیان شعارهای اوایل انقلاب در مجامع داخلی و بین المللی دانست و ساده زیستی رئیس جمهور و تلاش هایش را در هشت ساله ریاست جمهوری را هم قابل تقدیر عنوان کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در کنار نقاط قوت دولت احمدی نژاد ضعف های هم داشت که علاقه ای به استفاده از خرد جمعی نداشت و مشورتهای که به وی داده می شد را جدی نمی گرفت و تصمیمات و تفکرات خودش را پیاده می کرد.

انتقاد از یارانه نقدی

معاون اول دولت اصلاحات با اشاره به اینکه خط فقر از دوتا سه دهک کم درآمد متاسفانه به دهک بالاتر رسیده است، افزود: فردی که بتواند معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد باید در حماسه 24 خردادانتخاب شود.

محمد رضا عارف شامگاه جمعه در هتل جنگلی سالار دره ساری در خصوص پرداخت یارانه به مردم گفت: مبلغی که به مردم داده می شود چندین برابر از آنان گرفته می شود به طوری که در وضعیت بخش هایی از جامعه تاثیری نداشته است.

وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات اگر کالای 10 درصد افزایش قیمت پیدا می کرد مورد انتقاد رسانه قرار می گرفت، گفت: این حرکت را در دولت اصولگریان دیده نمی شود.

دشمن اصلاحات به روایت خوئینی ها

موسوی خوئینی ها در تحلیلی معتقد است: تشویق اصلاح طلبان به حضور در در انتخابات بازی هاشمی رفسنجانی برای نابودی جریان اصلاحات است.

به گزارش مشرق، خوئینی ها به صراحت می گوید هاشمی با نابودی جریان اصلاحات می خواهد یکه تاز میدان سیاست شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ی.ر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
به نظر من مرحله فاز سوم یارانه را هم اجرا كردن چه به برسه به فاز دوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داود سرایلو09119729532
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
تا زمانی كه دستهای پشت پرده وباند بازیها در دولت ومجلس باشد -دزدیهای میلیاردی ودم كلفت هایی كه اموال مملكت رابه یغما میبرنددر ارامش كامل زندگی كنند وانها تشخیص دهند كه چه كسانی در راس كار باشند مملكت ما روز بروز بجای پیشرفت پسرفت خواهد داشت-یارانه دیگر چه صیغه ای است هر موقع دست دزدها واقا زادهها بخاطر چپاول قطع شد ایران ما اباد ومردم ما شاداب خواهند شد.میشه؟.

نیازمندی ها