انهدام 3 باند قاچاق هروئین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 300 کیلو مواد مخدر و انهدام سه باند کلان قاچاق هروئین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۴
انهدام 3 باند قاچاق هروئین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار بهرام نوروزی گفت: پیگیری و اشراف اطلاعاتی پرسنل اداره کل اطلاعات استان کرمان در فروردین ماه سالجاری، موجب شناسایی و انهدام سه باند کلان قاچاق هروئین در این استان شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این کشفیات که با انجام پیگیری‌های مستمر اطلاعاتی صورت گرفته است در تشریح اهمیت این کشفیات، افزود: در این سه عملیات، مجموعاً 310 کیلوگرم مواد مخدر شامل 250 کیلوگرم هروئین و 60 کیلوگرم تریاک کشف و تعداد چهار نفر از عناصر قاچاقچیان دستگیر شده‌اند.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: این مقدار کشفیات غیر از کشفیاتی است که در نیمه ‌دوم اسفند ماه 91 تا اوایل فروردین ماه امسال توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان صورت گرفته و طی این مدت، سه محمولة سنگین دیگر هروئین به اوزان 100،120 و130 کیلوگرم شناسایی و تحت ضربه قرار گرفته است.

نوروزی اظهارداشت: طی بررسی‌های صورت گرفته باندهای مذکور در هر ماه مقادیر قابل توجهی محموله‌های مواد مخدر هروئین را از طریق کشورهای همسایه تهیه و از مرزهای شرقی به کشور وارد و از مسیر شهرهای جنوبی استان کرمان به هرمزگان منتقل می‌کردند.

وی افزود: قاچاقچیان قسمتی از محموله‌ها را بین خریداران داخلی توزیع می‌کردند و با توجه به مقابله شدید نیروهای انتظامی با ورود و توزیع مواد مخدر؛ بخش عمدة مواد مخدر را با استفاده از راه دریایی به سایر مسیرها هدایت و ترانزیت می‌کردند.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر خسارت وارده به باندهای قاچاق هروئین در استان کرمان را شش میلیارد تومان خواند و افزود: سازمان‌های بین‌المللی باید این توجه را داشته باشند که هدف قاچاقچیان ترانزیت هروئین به سایر کشورها است و انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و هوشیاری جان برکفان اداره کل اطلاعات استان کرمان با اشرار و باندهای مواد مخدر قابل تقدیر می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها