اخبار فوتبال ایتالیا؛

بالوتلی، دهانت را ببند!

همه اخبار لالیگایی امروز به این دو نفر خلاصه شد؛

کتاب خاطرات مورینیو و نامزد کریستیانو رونالدو !

در اسپانیا عمده خبرها مربوط به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلوناست، دوتیمی که از حالا رقابت خود را برنده شدن درفصل نقل وانتقالات آغاز کرده اند اما با این وجود انتشار کتاب خاطرات خوزه مورینیو و امتناع نامزد کریستیانو رونالدو از پاره کردن پیراهن مورینیو در یک برنامه زنده تلویزیونی اخباری بودند که توجهات زیادی را به خود جلب کردند و در صدر اخبار قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۵۴۸۲۰
کتاب خاطرات مورینیو و نامزد کریستیانو رونالدو !


جام  جم/ منبع: تری بال فوتبال ؛آنچه در ادامه می آید بخشی از اتفاقات  روز فوتبال اسپانیاست:
احتمال بازگشت ژابی به لیگ برتر
پدر ژابی ، ستاره کنونی بارسلونا  از بازگشت احتمالی پسرش به لیگ برتر انگلستان خبر داد اما در کنار آن خبر مذاکره با سران رئال برای ثبت یک قرار داد جدید نیز تایید کرد.
یک سال دیگر از قرارداد ژابی باقی مانده است اما از همین الان خبرهایی مبنی بر بازگشت ژابی به فوتبال جزیره و تیم سابقش لیورپول به گوش می رسد. پدر این بازیکن اعلام کرده که احتمالی برای حضور مجدد ژابی در لیورپول وجود دارد اما او هرگز به رئال سوسیه داد ، تیم سابقش برنمی گردد.
ایلماز در راه آتلتیکو مادرید
بوراک ایلماز مهاجم گالاتاسرای ترکیه فصل آینده در لالیگا و تیم آتلتیکو مادرید بازی می کند. این مهاجم که  ترک تبار مدت هاست مد نظر آتلتیکو قرار دارد اعلام کرده که در گالاتاسرای راحت است اما می خواهد فوتبالش را در سطح بالاتری دنبال کند. مدیر برنامه های ایلماز اعلام کرد این بازیکن از چند تیم ایتالیایی هم پیشنهاد دارد اما به احتمال بسیار زیاد او در میان همه این پیشنهادها آتلتیکو مادرید را انتخاب می کند.
کتاب آقای خاص منتشر شد
سرمربی تیم رئال مادرید کتاب خاطراتش را منتشر و به زودی  در سراسر جهان توزیع می کند. این کتاب که  Mi fútbol"" نام دارد حاوی خاطرات ناگفته و جالب مورینیو است. Mi fútbol"" توسط انتشارات اسکای ایتالیا به چاپ رسیده است.
مدافع برزیلی آیندهوون به بارسلونا پیغام داد
مارسلو ، مدافع برزیلی تیم پی اس وی آیندهوون تمایل خود برای بازی در بارسلونا را از طریق مدیر برنامه هایش به گوش سران آبی -  اناری های اسپانیایی رسانده است. این برزیلی 25 ساله که در دفاع وسط بازی می کند گفت: دوست دارم برای بارسلونا بازی کنم و این برای من شگفت آور خواهد بود. امیدوارم در فصل آینده بتوانم برای این تیم بازی کنم.
رئال هافبک شالکه را می خواهد
رئال مادرید بالاخره تصمیم گرفت پیشنهاد رسمی خود را به دست سران شالکه برای جذب دراژلر ، هافبک این تیم ارائه کنند.
بر اساس گزارش بیلد، دراژلر یکی از اهداف اصلی رئال مادرید در فرصت نقل و انتقالات تابستانی است. هافبک 19 ساله شالکه در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جوان کنونی بوندسلیگا شناخته می شود.
بارسلونا به دنبال جذب سنگربان والنسیا
با وجود اینکه انتقال ویکتور والدس به آرسنال تقریبا منتفی شده است اما بارسلونا به فکر جذب وینسنت گایتا سنگربان تیم والنسیا افتاده است. مسئولان باشگاه والنسیا برای تمدید قرارداد با گایتا دست به کار شده اند اما پیشنهاد بارسلونا باعث شده است که گایتا برای تمدید قرارداد با تیم کنونی اش مردد شود. گایتا با یک پیشنهاد 7 میلیون یورویی از سوی بارسا روبرو شده است.
ویلانووا تمدید می کند
خبر دیگری که از بارسلونا به گوش می خورد این است که این تیم سرسختانه به دنبال تمدید قرارداد با ویلانووا سرمربی کنونی  خود است. یک سال از قرارداد ویلانووا که چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت باقی مانده است و او در پایان این فصل قرارداد خود را تمدید خواهد تا حداقل 3 سال دیگر در بارسلونا باقی بماند.
گاگو از والنسیا می رود
فرناندو گاگو در پایان این فصل از رقابتهای لالیگا از تیم والنسیا جدا می شود. مقصد بعدی این بازیکن لیگ آرژانتین و تیم بوکاجونیورز است . دلیل جدایی این بازیکن از والنسیا درخواست او برای دریافت دستمزد هفتگی بیشتر اعلام شده است که شدید مورد مخالفت قرار گرفته است. نماینده باشگاه آرژانتینی برای مذاکره با این بازیکن وارد شهر والنسیا شده است.
گواردیولا به کاوانی هشدار داد
سرمربی سابق تیم بارسلونا به مهاجم اروگوئه ای ناپولی ایتالیا هشدار داد به بارسلونا نیاید. پپ گواردیولا به ادینسون کاوانی که در حال طی کردن آخرین مراحل برای پیوستن به بارسلونا است هشدار داد که آینده درخشانی در این تیم در انتظارش نخواهد بود چرا که شیوه بازی کردن او جایی در تاکتیک های خاص بارسلونا ندارد. این مهاجم از بایرن مونیخ هم پیشنهاد دارد و گواردیولا به او توصیه می کند که به جای بارسلونا به بایرن برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها