در سال 91

مراجعه 500 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در سال 91 تنها 535 هزار و 427 خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند.
کد خبر: ۵۵۲۸۲۲
مراجعه 500 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس سید علی رضوی گفت: حدود 4.5 تا پنج میلیون خودرو در تهران تردد دارند که براساس قانون معافیت پنج ساله خودروها از مراجعه به مراکز معاینه فنی 2.5 میلیون خودرو موظف هستند که برگه معاینه فنی دریافت کنند اما متاسفانه از این میزان نیز تنها حدود 500 هزار خودرو در سال گذشته به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند.

وی افزود: در ایام نوروز یعنی از دوم تا 15 فرودین ماه، مجموعا حدود 35 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرند که ایمنی و سلامت این خودوروها از همه نظر مورد بررسی قرار گرفت تا شاهد سفرهایی ایمن برای شهروندان در این ایام باشیم.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با ابراز نگرانی از عدم اصلاح قانون معافیت پنج ساله خودروها از دریافت معاینه فنی، اظهارداشت: امیدواریم نمایندگان مجلس امسال توجه ویژه به اصلاح این قانون داشته باشند چرا که این قانون عقبگرد در حوزه مسائل زیست محیطی محسوب می شود و با توجه به افزایش روز افزون خودروها در تهران معاینه فنی می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش آلودگی هوا و همچنین تصادفات و سوانح داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها