رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس راه‌آهن اصفهان قاچاقچی که از طریق بلعیدن اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بود، دستگیر و نزدیک به دو کیلوگرم تریاک از معده وی کشف شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۹
کشف 2 کیلوگرم تریاک از معده یک قاچاقچی

هوشنگ انصاری در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات این دستگیری اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در ایستگاه‌های راه آهن طی ایام نوروز، مأموران پلیس راه آهن اصفهان ـ کاشان به یکی از مسافرانی که از جنوب کشور عازم تهران بود مشکوک و وی را به قسمت بازرسی برادران منتقل کردند.

وی افزود: خصوصیات فیزیکی و ظاهری شخص مذکور شک مأموران را به بلعیدن مواد مخدر توسط متهم بیشتر کرد و تحقیقات صورت گرفت و وی سرانجام به قاچاق مواد مخدر از طریق بلعیدن اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم در این خصوص، مقدار یک‌کیلو و 837 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده این قاچاقچی مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و متهم با حکم صادره روانه زندان شده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
قابل توجه شركت نفت كه میتواند از این افراد بعنوان تانكر حمل نفت سیاه و قیر استفاده كند

نیازمندی ها