دواتگری به جام جم آنلاین خبر داد:

پرونده دیپلمات عربستانی همچنان مفتوح

بروجردی به جام جم آنلاین خبر داد:

ممنوع الخروج شدن دیپلمات عربستانی از ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کشته شدن یک ایرانی به نام «مجید فراهانی» از توسط یک دیپلمات مست عربستانی در یک تصادف، گفت: این دیپلمات در حال حاضر ممنوع الخروج است و مجلس پیگیر برخورد لازم با این فرد متخلف است.
کد خبر: ۵۵۱۸۱۵
ممنوع الخروج شدن دیپلمات عربستانی از ایران

علاءالدین بروجردی امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به کشته شدن یک ایرانی به نام «مجید فراهانی» توسط یک دیپلمات مست عربستانی در اواخر اسفند سال گذشته، گفت: به رغم تعطیل بودن مجلس در ایام نوروز اما موضوع این قتل از سوی مهدی داوتگری نماینده مراغه و عجب شیر و رئیس کمیته مطالبات ملی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگیری شد.

وی افزود: آقای دواتگری با خانواده فرد متوفی دیدار کرده و قرار شد تا این خانواده در روزهای آینده با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس هم دیدار داشته باشند.

نماینده بروجرد در مجلس با اشاره به شرب خمر از سوی دیپلمات عربستانی، تأکید کرد: شرب خمر بر خلاف قوانین اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و از طرف دیگر این دیپلمات با اتومبیل خود دارای سرعت زیاد بود که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بروجردی تصریح کرد: مجلس پیگیر تخلفات این دیپلمات عربستانی است و مرتب با وزارت امور خارجه در خصوص این موضوع ارتباط دارد و در همین راستا معاون وزیر خارجه فردا یکشنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می اید تا توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد.

وی افزود: انتظار ما این است تا با دیپلمات عربستانی طبق قوانین برخورد لازم صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
خوش باور
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
جناب علاالدین خان بروجردی انتظار ما نیز جز این نیست!
mellat
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
از عمل كار براید به سخنرانی نیست.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
حتما فردا دو تخته قالی نفیس ایرانی میدن بهش و میفرستن میره وهابیه كثیفه بی پدر مادرو
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
فقط عرب های عزیز می توانند زائران ایرانی را بكشند وهیچ اتفاقی برایشان نیفتد.سالهای نچندان دور اگر یك ایرانی به ناحق كشته می شد كشورها فتح می شد آن هم در عرض چند روز.
فرشید
United States
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
عوض اون همه ایرانی كه اونجا كشتن این یكیو بسوزونید تا جبران مافات هرچند كم بشه.

نیازمندی ها