فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر معروف به «نامردها» و کشف هشت کیلو گرم هروئین در منطقه مرکزی شهرستان ورامین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۵
انهدام باند «نامردها»

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت: در پی کسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گسترده یک باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به «نامردها» به سرکردگی شخصی به نام «ب . ر» در منطقه مرکزی شهرستان ورامین، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: کار اطلاعاتی ماموران پرونده حکایت از آن داشت، اعضای باند مذکور به سرکردگی نفر دوم باند معروف به «م – موشی» پس از تهیه مقادیر قابل توجهی هروئین از استان های غربی کشور و بارگیری محموله در یکدستگاه خودرو 405 در مسیر شهر ورامین در حرکت می باشند.

سرهنگ سیروس فتحی اظهارداشت: در این راستا با کنترل مسیر تردد قاچاقچیان، اکیپ هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد ورامین و کلانتری 18 قرچک با ایجاد ایست و بازرسی در پلیس راه قرچک مستقر شده که پس از مدتی در ساعت سه بامداد روز گذشته خودرو تحت تعقیب شناسایی و علیرغم عدم توجه سرنشینان به فرمان پلیس، طی یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو هشت کیلوگرم هروئین که بصورت ماهرانه ای در جلوی صندلی سمت شاگرد جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران اظهارداشت: پس از کشف محموله قاچاق موادمخدر ، فرمانده شهرستان به همراه مأموران کلانتری های 11 ، 12 و 18 در یک عملیات منسجم و برنامه ریزی شده، محل اختفای سرکرده اصلی باند که بوسیله حفاظ های محکم و قفل های پیشرفته تعبیه شده بود را محاصره و «ب – ر» را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش به اسامی « زکیه - ر» و «علی اکبر- ر» دستگیرکنند.

وی افزود: طی این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان مبلغ 631میلیون و 500 هزار ریال حاصل خرید و فروش مواد مخدر یک قبضه چاقوی بزرگ (قمه) ، یک دستگاه DVR دوربین مدار بسته، مقدایر زیادی نایلون مخصوص بسته بندی هروئین ، یکدستگاه پژو 206 صفر کیلو متر و تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متهمان کشف و توقیف شد.

سرهنگ فتحی با قدردانی از تعامل مطلوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها