پلیس راهور اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در 18 استان در روز طبیعت و آخر هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در 18 جاده اصلی کشور را همزمان با روز طبیعت و آغاز موج بازگشت مسافران در پایان هفته اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۱۳۲۱
محدودیت های ترافیکی در 18 استان در روز طبیعت و آخر هفته

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی و عبور و مرور در جاده در روزهای پایانی تعطیلات نوروز را به شرح زیر اعلام کرد:

1-عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزگراه ها و جاده های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

2-در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود،عبور و مرور انواع تریلر،کامیون وتانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این  امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در جاده‌هایی اعمال می شود که مقررات یکطرفه شدن عبور ومرور در آنها اجرا می شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

جاده چالوس

تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج-چالوس و بلعکس ممنوع می باشد. تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت 12 روزهای سیزدهم، چهاردهم و شانزدهم فروردین از ساعت 13 تا 1 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا  24روز های فوق از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع می باشد.تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ 8/1/92 تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روزهای سیزدهم ، چهاردهم و شانزدهم فرودین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز پنجشنبه هشتم فروردین تا 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین-رشت

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه هفتم فروردین تا 24 روز جمعه شانزدهم فروریدن از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم ساوه –همدان

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه هفتم فروردین تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع می باشد.

محور اردبیل-آستارا، اردبیل-سراب،خلخال به اسالم،اردبیل-سرچم وبالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روز های دوشنبه  و سه شنبه دوازدهم و سیزدهم فروردین در محور های فوق ممنوع است.

محورهای مشهد-قوچان،مشهد-نیشابور و سبزوار و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی  و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24  در روزهای  دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

محور چمن بید-بجنورد-شیروان وبالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت تا 24  روزهای  دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محور های فوق ممنوع می باشد.

محورهای بانه-سقز-سنندج و مریوان-سنندج و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای  دوازدهم تا شانزدهم فروردین  در محورهای فوق ممنوع خواهد بود.

محور گلوگاه-گرگان- جنگل گلستان-چمن بید و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای  دوازدهم تا شانزدهم فروردین  در محورهای فوق ممنوع خواهد بود.

محورهای اصلی استان بوشهر

 تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 روز دوشنبه تا 24 روز چهارشنبه چهارشنبه در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع می باشد.

محورهای اصلی استان اصفهان

تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 امروز تا 24 روز چهارشنبه در محورهای اصلی استان اصفهان ممنوع است.

محور های گچساران- بهبهان،گچساران- نورآباد و یاسوج-بابا میدان و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین در محورهای فوق ممنوع می باشد.

محورهای سلفچگان-قم،جاده قدیم کاشان-قم و جاده قدیم تهران-قم

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24  روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه درمحورهای فوق ممنوع می باشد.

محور بندرعباس-سیرجان وبالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7تا 24  روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم ممنوع است.

محور سیرجان- بافت

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای دوازدهم  و سیزدهم فروردین ماه ممنوع می باشد.

محور ایذه-شهر کرد وبالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محورهای فوق ممنوع می باشد.

محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان

 تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 21 روز های 15 و 16 فروردین از محورهای زابل-زاهدان وزاهدان- نهبندان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 19 روزهای پانزدهم  و شانزدهم فروردین از محورهای زاهدان-خاش ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه باری به غیر از حاملان مواد سوختی  و فاسد شدنی از ساعت 5 تا 22 روز سه شنبه از تمامی محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان ممنوع می باشد.

مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها