رئیس پلیس راهور به طراحی مسابقه پیامکی ناجا اشاره کرد و گفت: همه کسانی که در این ایام تخلف رانندگی نداشته باشند می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 200005 در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر: ۵۵۱۰۶۵
تشویق رانندگانی که تخلف نکنند

سردار مومنی امروز در بجنورد گفت: حدود 10 درصد تصادفات رانندگی نوروزی امسال درکشور متعلق به استان اصفهان و 60درصد از مجموع تصادفات این استان هم واژگونی خودرو بود.

وی از رانندگان خواست در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار مومنی از افزایش تصادفات انحراف به چپ از ناحیه رانندگان در این ایام هم خبر داد و افزود: کمترین تصادفات نوروزی کشور هم مربوط به استان خوزستان است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال در مجموع 47 درصد کاهش تصادفات داشته است.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهارداشت: برای رانندگانی که در ایام نوروز تخلف نکنند تشویق هایی در نظر گرفته شده که یکی از آنها بخشیده شدن نمرات منفی رانندگانی است که در این ایام و در طول 6ماه رانندگی تخلف نکنند.

سردار مومنی به طراحی مسابقه پیامکی ناجا هم اشاره کرد و افزود: همه کسانی که در این ایام تخلف رانندگی نداشته باشند می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 200005 در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: به تعداد زیادی از برندگان این مسابقه، جوایز نفیسی از جمله خودرو اهدا می شود.

سردار مومنی محور بجنورد به جنگل گلستان را یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز کشور برشمرد و بر انجام اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش تصادفات در این محور تاکید کرد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
طاهری هستم 00000000000000000000000000000000000000
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
از رانندگان محترم ومردم عزیزی كه پلیس وهمكاران نیروی انتظامی را همراهی كردند قابل تشكر می باشد یك شهروند 0
طاهری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
از سردار مومنی وكلیه همكاران محترم ایشان كه در ایام تعطیلا ت عید وقت خود رادرجاده‌هاوبیابانها صرف راحت بودن ملت شریف ایران عزیز كردند تشكر میشود خداوند تبارك وتعالی اجر همگی را عطا بفرمایید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها