احمدی‌نژاد دنبال نامزدی مشایی است

محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین که چندی پیش در میان جمعی از اصولگرایان استان خراسان رضوی رسماً اعلام کاندیداتوری کرد، در گفت و گو با خبرآنلاین به تحرکات انتخاباتی دولت اشاره می کند و می گوید: احمدی نژاد و اطرافیانش با توجه به ادبیاتی که به کار می‌برند، به‌نظر می‌رسد که هنوز متمرکز بر نامزدی آقای مشایی هستند، البته من معتقدم که برای بعد از مشایی هم چهره‌هایی را دارند.
کد خبر: ۵۵۰۹۷۰
احمدی‌نژاد دنبال نامزدی مشایی است

وی گفت: من همچنان معتقدم که انتخابات سال 92، سه قطبی خواهد بود. یک قطب اصلاح‌طلبان، یک قطب آقای رئیس‌جمهور و همراهانش، یک قطب هم اصولگرایان. اصلاح‌طلبان اگرچه دارای مواضع متنوع، متفاوت و بعضاً متضادی هستند اما فکر می‌کنم نهایتاً به یک جمع‌بندی برسند، البته برخی اشخاص حقیقی هم هستند که خودشان را نامزد اصلاح‌طلبان می‌دانند اما روی آنها تا جایی که می‌دانم هنوز تفاهمی نیست.

قالیباف:مشایی ساز نیستم

عضو ائتلاف سه گانه ضمن تشریح شرایط این ائتلاف، با اشاره به تعهداتی که اعضا نسبت به یکدیگر دارند یادآور شد: کسانی در سیستم کاری من حضور خواهند داشت که اول از همه تکلیفشان در محبت به ولایت مشخص باشد و دوم اینکه آدم های کار آمد و با عرضه ای باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف شب گذشته در مسجد العلی مشهد در جمع تعدادی از فعالان سیاسی این شهر اظهار کرد: بنده خط قرمزی در سیستم کاری ندارم و چون خط قرمز ندارم پس مشایی ساز نیستم.

شهردار تهران همچنین با اشاره به بحث هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: هدفمندی یارانه ها کار درستی است که حتما باید ادامه پیدا کند.

سخنان ضد ایرانی شاه بحرین

شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین روز گذشته در جریان نشست اتحادیه عرب در دوحه قطر نوک تیز اظهارات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران و سیاست هایش در منطقه نشانه گرفت.

به گزارش روزنامه " گلف دیلی نیوز" شیخ حمد در بیست و چهارمین نشست سران اتحادیه عرب در دوحه قطر با ادعای اینکه ایران همچنان به تهدید بستن تنگه هرمز ادامه می دهد و جریان عادی عبور نفت از این آبراه بین المللی را تهدید می کند، آنچه را که اشغال جزایر سه گانه امارات از سوی ایران خواند، محکوم کرد.

وی در ادامه به تهدیدات ایران به بستن تنگه هرمز اشاره کرد و با ادعای کشف هسته های جاسوسی وابسته به ایران در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، گفت: این کارها نقض غیر قابل قبول مساله حسن همجواری و سبب بی ثباتی منطقه است.

هشدار کره شمالی درباره جنگ هسته ای

کره شمالی درباره خطر جنگ هسته ای قریب الوقوع به شورای امنیت سازمان ملل متحد هشدار داد.

تلویزیون دولتی کره شمالی با اعلام این مطلب تاکید کرد: وزارت امورخارجه کره شمالی به شورای امنیت سازمان ملل متحد اطلاع داده است که به علت اقدامات تحریک آمیز آمریکا و دست نشاندگانش در کره جنوبی، شبه جزیره کره در آستانه جنگ هسته ای قریب الوقوع قرار دارد.

بیانیه دولت کره شمالی خطاب به قدرتهای جهانی عضو شورای امنیت در حالی منتشر می شود که اخیرا ارتش آمریکا به همراه نیروهای نظامی کره جنوبی رزمایش مشترکی را برگزار کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها