رئیس دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی می‌گوید اسرائیل در حال حاضر از چهار جناح در معرض تهدید قرار گرفته، که این وضعیت در تاریخ این رژیم بی‌سابقه است.
کد خبر: ۵۴۹۷۸۹
200هزار موشک آماده شلیک به اسرائیل

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، ژنرال «عاویو کوچاوی» رئیس دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل نسبت به تهدیدات گسترده علیه اسرائیل هشدار داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 200هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه رفته، گفت: الان وضعیت امنیتی رو به وخامت نهاده و هم خطر حمله خارجی و هم خطر حملات تروریستی علیه ما در حال افزایش است.

 تنش‌زدایی با نظام

در جلسه اخیر برخی اعضا حزب منحله مشارکت که در منزل یکی از اعضای این حزب تشکیل شده بود تنش و اختلاف نظر میان شرکت کنندگان باعث ناتمام ماندن این جلسه گردید.در این جلسه حمیدرضا جلایی‌پورتاکید کرد: باید به شکلی دنبال تنش زدایی با حاکمیت باشیم.

به گزارش مشرق، اختلاف اعضای این حزب در خصوص چگونگی برنامه ریزی و همچنین موضع گیری و شکل فعالیت این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود.

حمید رضا جلایی پور در این جلسه از روند جلسات شورای فکر اصلاحات که با حضور خاتمی و نمایندگان احزاب اصلاح طلب و نیز با حضور برخی از چهره های شاخص اصلاحات از ابتدای امسال شکل گرفته است، انتقاد کرده است.

جلایی پور در این خصوص بیان کرده است: خاتمی محور و رهبر جریان اصلاحات است و برای تصمیم گیری در خصوص چگونگی کنش اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو هر کس خود را اصلاح طلب می داند باید ذیل نظرات خاتمی حرکت کند. دلیل ندارد دیگران نیز برای خودشان مسیری و یا گفتمان تحت عنوان اصلاح طلبی تعریف کنند.

تلاش برای تکرار سناریوی افغانستان در سوریه

موشک ضد هواپیمای «استینگر» انگلیس و فرانسه، تحرکات آشکار خود را در زمینه تسلیح مخالفان سوری و رفع تحریم های اروپا در این خصوص شدت بخشیده اند تا بنا به گفته لوران فابیو وزیر خارجه فرانسه مبارزان سوری بتوانند از خود دفاع کنند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه القدس العربی (چاپ لندن) در سرمقاله امروز جمعه، نوشت: فرانسوی ها و انگلیسی ها در صدد هستند موشک های زمین به هوا در اختیار ارتش آزاد سوریه (گروه مسلح مخالف) قرار دهند تا آنها بتوانند هواپیماهای سوری را هدف قرار دهند.

سال ها پیش، موشکهای استینگر که آمریکا در اختیار مبارزان افغان قرار داده بود، هواپیماهای شوروی را در افغانستان را زمین گیر کرد و این امر منجر به عقب نشینی نیروهای شوروی و شکست آنها شد.

به نظر می رسد که فرانسه و انگلیس می خواهند همین سناریو را در سوریه تکرار کنند، از این رو برای رفع تحریم ها و ارسال موشکهای ضد هواپیماهای روسی عجله دارند. تاریخ افغانستان و یا بخشهایی از آن در سوریه در حال تکرار است و ممکن است ماه های آینده، در این باره سرنوشت ساز باشد.

 شرط گذاری ممنوع

عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبانی که داعیه پیروی از خط امام (ره)‌ را دارند، باید بدانند که شرط و شروط‌ گذاری با خط امامی بودن سازگار نیست.

حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امام(ره) بارها فرموده‌اند در هر انتخاباتی باید شرکت کرد و هیچ مسئله‌ای نباید مانع از حضور در انتخابات باشد.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: همواره نتیجه انتخابات به گونه‌ای بوده است که در هر دوره یک نامزد و یک جریان رای بیشتر آورده و در دوره‌ای دیگر سایر گروه‌ها و جریان‌ها پیروز میدان رقابت بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
۰
۰
مرگ بر رژیم كثیف صهونیستی
كول صادق
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
۰
۰
باتحریم اجناس خارجی مدافعان اسرائیل راتنبیه كنیم
احسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
این افراد اصلاح طلب حداقل جلسات خود را در منزل خود وبا پول خودشان برگزار میكنند آنهاییكه با پول بیت المال وبا عناوین مردم فریب از جیب مردم خرج میكنند را چه باید گفت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها