آغاز تردد در آزادراه تهران - شمال؛ 27 اسفند

قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس از روز یکشنبه 27 اسفند ماه سال جاری بر روی هموطنان عزیز بازگشایی خواهد شد و مسافران می توانند از تاریخ مذکور از این قطعه تردد کنند.
کد خبر: ۵۴۹۶۱۶
آغاز تردد در آزادراه تهران - شمال؛ 27 اسفند

رحمت اله صادقیان معاون هماهنگی و نماینده تام الاختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آزاد راه تهران – شمال در این خصوص گفت: قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال با سرمایه گذاری 65 درصدی بنیاد در این قطعه و همت و تلاش مهندسان و کارشناسان شرکت های تحت پوشش بنیاد از یکشنبه هفته آینده بر روی هموطنان عزیز بازگشایی خواهد شد و مسافران می توانند از تاریخ مذکور از این قطعه تردد کنند.

وی گفت: منطقه چهار این آزاد راه از محدوده مرزن آباد تا کنار گذر غربی چالوس به طول 21 کیلومتر تکمیل و احداث شده و شامل چهار دستگاه تونل به طول یک هزار و 110 متر، پل های خاص به تعداد چهار دستگاه و به طول 263 متر، تقاطع غیر همسطح به تعداد دو دستگاه و پل ها و آبروهای مسیر به تعداد 34 دستگاه ساخته شده است.

صادقیان تاکید کرد: این قطعه با اعتباری بالغ بر 2130 میلیارد ریال احداث شده که از این مبلغ 65 درصد آن توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها