حمله کیف‌قاپ‌های خشن به بانوان

دو عضو یک باند چهار نفره که در تهران و شهرری کیف زنان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۹۳۳۸
حمله کیف‌قاپ‌های خشن به بانوان

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری از راکبان یک موتورسیکلت به‌اتهام کیف‌قاپی شکایت کرد.

شاکی گفت: در بازار دو موتورسوار با قاپیدن کیفم در حالی که بند آن در دستم بود، مرا مسافتی کف خیابان کشیده و با سرقت کیفم متواری شدند.

با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان، جستجو برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد و در ادامه تحقیقات چند زن دیگر هم با حضور در مرکز پلیس، از دو کیف‌قاپ که راکبان موتورسیکلت بودند، شکایت کردند. ** ردپای چهار متهم در کیف‌قاپی سریالی

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت ندارد و به نظر می‌رسد متهمان فراری اعضای یک باند هستند که به شیوه‌ای مشابه با حمله به بانوان و ایجاد رعب و وحشت، اموالشان را سرقت می‌کنند.

جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری این چهار کیف‌قاپ فراری ادامه یافت تا سرانجام یکشنبه بیستم اسفند، ماموران انتظامی با شنیدن فریاد کمک‌خواهی یک زن در میدان بروجردی شهرری، متوجه شدند دو جوان که راکبان یک موتورسیکلت بودند، به وی حمله کرده و با سرقت کیفش متواری شده‌اند.

ماموران، دزدها را تعقیب و در میدان بعدی، آنها را که بر اثر برخورد با تیر چراغ برق متوقف و یکی از سارقان نیز زخمی شده بود، دستگیر کردند. دو سارق کیف‌قاپ با انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری به کیف‌قاپی‌ سریالی از بانوان اعتراف کردند.

اعتراف کیف‌قاپ خشن

یکی از متهمان با اشاره به نحوه دزدی‌ها گفت: دو سال است همراه فردی به نام منوچهر کیف‌قاپی می‌کنم. مدتی پیش همدستم به اتهام دزدی دستگیر و زندانی شد و من با سه نفر از دوستان دیگرم، گروه جدیدی تشکیل دادیم. هر چهار نفرمان با دو موتورسیکلت در اتوبان بعثت، خزانه و دیگر محله‌های جنوبی تهران، زنانی را که از مراکز خرید، طلافروشی‌ها و بانک‌ها خارج می‌شدند، تعقیب و کیفشان را سرقت می‌کردیم.

وی یادآور شد: پس از مدتی، از ترس دستگیری به شهرری آمده و کیف‌قاپی‌هایمان را ادامه دادیم.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف این متهم، همدست وی نیز به مشارکت در کیف‌قاپی سریالی اعتراف کرد. برای کیف‌قاپ‌ها از سوی بازپرس سوری، رئیس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان برای مشخص شدن دیگر جرایمشان، کشف اموال مسروقه و دستگیری دو عضو دیگر این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
به نظر من صرف برخورد ومجازات اگر جواب می داد باید تا حالا جواب می داد.باید معضلات را ریشه یابی می كرد.....
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
از وقتی مجازات اینا بیشتر شده تعدادشون هم بیشتر شده پس راه حل، برخورد شدیدتر نیست یه راه حلش اینه كه جونها از بیكاری در بیان مشكل بیكاری رو حل كنید این مسائل هم قطعا خود به خود حل میشه

نیازمندی ها