مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خبرداد:

کاهش قیمت 500 هزار تا 4 میلیونی تومانی خودرو از فردا

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از چند خودرو جدید ساخت داخل گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و تامین ارز مبادلاتی و تسهیلات برای خودروسازان ؛ 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان کاهش قیمت برای انواع خودرو در نظر گرفته ایم و مشتریان هم می توانند مراجعه و تقاضای خود را بر اساس قیمت های جدید ثبت کنند.
کد خبر: ۵۴۸۶۲۰
کاهش قیمت 500 هزار تا 4 میلیونی تومانی خودرو از فردا

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جواد نجم الدین افزود: این کاهش قیمت در همه قراردادهایی که از اول اسفند منعقد شده است ، اعمال می شود.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به اینکه به شرط تامین ارز مبادلاتی و تسهیلات مورد نیاز خودروسازان این کاهش قیمت در سال آینده هم ادامه خواهد یافت ، گفت: اگر قیمت مواد اولیه ای که در بورس افزایش پیدا کرده بود ، کاهش یابد یا نرخ سود تسهیلات بانکی هم کاهش یابد ، قیمت خودرو بازهم قابل کاهش بیشتر است.

وی با بیان اینکه امسال با وجود فشارهای تحریمی و اجبار به استفاده از ارز آزاد توانسته ایم با خودکفایی و تقویت صادرات تولید را نگهداریم ، گفت: همین امسال که تحریم بودیم روزانه 200 دستگاه خودرو رانا را به بازار عرضه کردیم.

نجم الدین افزود: آنان فکر می کردند خودرو 206 را به خیال اینکه تحریم کرده اند نمی توانیم تولید کنیم اما امروز خودرو 206 ساخت داخل را به روز تحویل می دهیم و مشتریان می توانند ثبت نام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه خودرو لوکس دنا که طراحی و تولید مشترک ایران خودرو، جامعه قطعه سازان و صنعتگران است به زودی به بازار عرضه می شود ، گفت: امسال نسبت به قیمت مواد اولیه که تا سه برابر رشد کرد قیمت هیچ یک از خودروهای ما حتی به دو برابر هم نرسید و در مقایسه با کالاهای دیگر این کاهش قیمتی که می خواهیم بدهیم هم رقم خوبی است.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا از کاهش قیمت خودروها خبر داد و گفت: قیمت های جدید امشب در سامانه 124 درج می شود.

سعید مدنی در حاشیه رونمایی از محصولات جدید سایپا در جمع خبرنگاران گفت: کاهش قیمت ها در همه قراردادهایی که از اول اسفند برای فروش داریم ، اعمال می شود.

وی افزود: کاهش قیمت همچنین شامل محصولاتی که پیش فروش شده است، می شود.

مدنی گفت: بازارهای صادراتی را هم در منطقه و کشورهای دیگر بررسی کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
خودرو را 3 برابر گران كردند حالا چند درصد ارزان می فروشند جشن ملی برپاشده ؟!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
آرزوی ماایرانیان آزادسازی واردات خودرو وحذف تعرفه های گمركی وورشكستگی دزدان است به امیدآن روز...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
اگر مردم همت كنند قیمتها از این هم پایین تر می آید اخه برای یك پراید حلبی كهنه كه اداره راهنمایی نیز از نمره كردن آن خودداری می كنه بایستی اینهمه پول داد؟!!!!!! چاره كار : نخریدن ، نخریدن ، نخریدنه.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
تمام این حرفها درست است اما در این میان یك مشكل وجود دارد و اینكه اگر بخواهند خودرو سازان قیمتها را آنطوری كه میخواهند تغییر دهند در این میان حق مصرف كننده ها كجا رفته چرا كه واردات خودرو بعلت گرفتن تعرفه و گمركی زیاد پایمال شده ( مگر میشود درب خانه رابست و به بچه ها گفت نان خشك داریم همین كه هست میخواید بخورید نمیخواهید از گشنگی بمیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
عجب !!!! پس جلسه ها جواب داد !!!! ماشین دونه ای 500 تومان ارزون میشه !!!خیلیه ها نمیدونم !؟500 تومان یه جا دیدین شما یانه من كه ندیدم ولی شنیدم میگن خیلی زیاده.
مسعود استوان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
قیمت واقعی پراید با سود و......چقدره؟ كسی میدونه؟
یكنفر از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
چی عالیه؟ یعنی 500 هزار تخفیف بیشتر از 15 میلیون گرونیه .راستی جمع و تفریق را بما میشه یاد بدید مثلا 1+3=(چند) واقعا این ریاضی كه میگن خیلی مشكله ما كه اصلا فهم ودرك این جور چیزهای مهم را نداریم .ولی خدا خیرشون بده كه بفكرمان هستند .
ثث
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
سلام . ده میلیون قیمت ماشین رو بالا میبرن و چهار میلیون پایین میارن واقعا كه ..........برای خودم متاسفم كه تو این مملكت زندگی میكنم كاش ساحل عاج زندگی میكردم ولی تو ایران نبودم
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
یعنی واقعا با این كارها كه با مردم می كنند باید حمایت ملی هم بشن ؟ تا كی ؟
ثثثث
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
سلام ای كاش بعضی ها مثله حضرت ایت الله خامنه ای صادقانه نسبت به مملكت احساس مسئولیت میكردند امیدوارم زنده باشن
علی كریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
جای تاسف است برای این دولت یا وزارت صنایع بابت این سیاست . خوب مردم و همچنان خودتان را مچل كردید و چطور میخواهید جواب خدا را بدهید چونكه شتر سواری دولا دولا نمیشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
به صنعت نوپای خودروسازی رحم كن آقای حبیبی این همه تخفیف كمر اونهارومیشكنه !!!!

نیازمندی ها