کادرفنی و بازیکنان فوتسال صبا:

قهرمانی گیتی‌پسند ناپاک بود!

دلیلی نداشت حتما صبا قهرمان شود

مدیر فوتسال منصوری: صبایی ها فکر نمی کردند ما محکم بازی کنیم

مدیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک معتقد است دلیلی نداشت که حتما صبا قهرمان شود، اما آنها انتظار دیگری از تیم منصوری داشتند و فکر نمی‌کردند ما مقابل‌شان این قدر محکم بازی کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۲۸۸
مدیر فوتسال منصوری: صبایی ها فکر نمی کردند ما محکم بازی کنیم


اکبر تقوی، مدیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره بازی جنجالی دیروز (شنبه) تیمش با صبای قم، اظهار کرد: شما 50 درصد توان واقعی منصوری را مقابل صبا دیدید. ما پنج هفته‌ تمرین نکرده بودیم و از طرفی هم مقام سومی تیم محرز بود و بازیکنان هم پولی نگرفته بودند. به هر حال ما نمی‌توانستیم کاری برای قهرمانی صبا کنیم. تنها وظیفه ما این بود که پاک بازی کنیم.
وی همچنین درباره این که اگر منصوری از ابتدای فصل به این شکل بازی می‌کرد قهرمان می‌شد، افزود: مگر ما همه بازی‌هایمان را این طور بازی می‌کردیم؟ شما چرا بحث را به این شکل مطرح می‌کنید. کاپیتان ما قبل از بازی در رختکن به بازیکنان گفت، اجازه ندهید بلایی که فصل قبل سر ما آوردند بر سر تیم دیگری بیاید و اشک‌های یک تیم جاری شود. ما درس اخلاق و جوانمردی را به فوتسال ایران دادیم و امیدواریم که الگو باشیم.
مدیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد باشگاه گیتی‌پسند جام قهرمانی فصل قبل را به باشگاه منصوری پس داده است؟ به ایسنا گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما جامی از گیتی‌پسند نگرفته ایم. پرسپولیس در ماجرای تبانی پارسال متخلف اصلی بود، اما چه برخوردی با آنها کردند. به هر حال گیتی‌پسند زورش زیاد است و فدراسیون هم بنایی برای گرفتن جام از آنها ندارد. مثل این که قرار است ما با گل و شیرینی به اصفهان برویم و جام را پس بگیریم. شما دیدید که منصوری مقابل صبا درس اخلاق را به بی‌اخلاق‌ها داد. این بی اخلاقی در فوتسال ایران زیاد است و طلا نیست که کمیاب باشد.
تقوی درباره صحبت‌های عوامل تیم صبا پیرامون همکاری گیتی‌پسند و منصوری و همدستی آنها برای گرفتن قهرمانی از صبا عنوان کرد: صبا انتظار دیگری از ما داشت که ما نتوانستیم آن را برآورده‌اش کنیم، اما واقعا تیم خوبی دارند. همچنین شاید در دلم چیز دیگری بود، اما نمی توانستم برای دلم کار کنم. ما برای شرافت و مبارزه با ناپاکی صبا را شکست دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها