دیگر تیمی به نام منصوری وجود نخواهد داشت

تقوی: با خاطره ای خوش برای همیشه از فوتسال می رویم

اکبر تقوی می گوید با توجه به این که بازی منصوری با صبای قم روز وداع مردم قرچک با فوتسال است می‌خواهد تیمش با خاطره خوش از این رشته برود.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۴
تقوی: با خاطره ای خوش برای همیشه از فوتسال می رویم


مدیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره بازی فردای تیمش مقابل صبای قم که سرنوشت قهرمانی لیگ را مشخص می‌کند، بیان کرد: ما در هفته‌ قبل هم مقابل گیتی‌پسند با تمام وجود بازی کردیم و اگر انصاف رعایت می‌شد با اختلاف سه گل به برتری می رسیدیم. ما همچنین در بازی با صبا تلاش بیشتری می‌کنیم چون معقتدیم که قهرمانی لیگ باید پاک باشد.

وی ادامه داد: اگر صبا بتواند منصوری را در قرچک شکست دهد همه ایران باید به احترامش بپا خیزند و برایش دست بزنند، چون صبا جوانان لایقی دارد و اگر آنها قهرمان شوند، بر اساس زحماتشان و بدون لابی به آن رسیدند. مطمئن باشید ما شرافت ورزشی‌مان را زیر پا نمی‌گذاریم و به فکر انتقام از مجموعه گیتی‌پسند نیستیم. بخش اعظم اتفاقات تبانی پارسال گیتی‌پسند به پرسپولیس بر می‌گردد اما ما این کار را تکرار نمی‌کنیم و می‌خواهیم در سرنوشت قهرمانی پاک فوتسال سهیم باشیم.

تقوی همچنین با اشاره به این که تیم منصوری بارها قهرمانی را در قم از دست داده است، مطرح کرد: ما هیچ جا از کسی نخواسته‌ایم که دلش برای ما بسوزد و از همین طریق این قول را به رسانه‌ها و خانواده فوتسال می‌دهم که اتفاقات زشت فصل قبل تکرار نشود. من امیدوارم قهرمان فوتسال پاک پاک پاک و عاری از هر گونه حرف و حدیثی باشد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا برای برگزاری جشن قهرمانی صبا در ورزشگاه هفت تیر قرچک تدارکی دیده شده است؟ عنوان کرد: صبایی‌ها تا این لحظه درخواستی به ما نداده‌اند و ما هم نمی‌توانیم از خودمان برنامه‌ای برای آنها داشته باشیم. چه کار می‌توانیم کنیم. باید بیاییم برایشان دهل و تمبک بزنیم؟ یادم می‌آید خودمان که در شهرهای دیگری مثل ساری قهرمان می شدیم هیچ کاری برایمان نمی‌کردند، حتی شانس می‌آوردیم که کتک نمی‌خوردیم.

مدیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک همچنین با درخواست از مردم شهرش برای آمدن به ورزشگاه در بازی فردا تاکید کرد: بازی فردا مقابل صبا وداع مردم قرچک با فوتسال خواهد بود. قرچکی‌ها فردا به ورزشگاه بیایند تا برای آخرین بار تیم‌شان را ببینند. یکی از دلایلی هم که دوست داریم مقابل صبا بازی محکمی انجام دهیم، این است که می‌خواهیم مردم در وداع‌ با تیم محبوب‌شان خاطره خوشی داشته باشند. مردم قرچک بدانند که تیم منصوری با شرایط سخت و بی‌پولی شاهکار کرده است. بازیکنان تنها 20 درصد قراردادشان را گرفته‌اند. من دست کادر فنی را هم می‌بوسم که یک ریال هم دریافت نکرده است.

تقوی در پایان با بیان این که با شرایط موجود دیگر تیمی به اسم منصوری در فوتسال حضور نخواهد داشت، به ایسنا گفت: قرچک برند فوتسال است. اگر مسئولان می‌خواهند کاری کنند همین امسال دست به کار شوند، چون بازی‌های فصل آینده زودتر شروع می‌شود و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ، تصمیم به تیمداری دشوار خواهد بود. با این حال احساس من این است که منصوری فردا آخرین بازی‌اش را انجام می‌دهد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها