فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش 12هزار و 130 کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۶۵۸
کشف 12 تن مواد مخدر در یزد

منوچهر امان اللهی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کشف این میزان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج هزار و 195 نفر اعم از قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در طول بهمن ماه گذشته نیز در حوزه مبارزه با موادمخدر، هزار و 400 کیلوگرم مواد کشف و 405 قاچاقچی و توزیع کننده نیز دستگیر شدند.

امان اللهی همچنین از اجرای طرح ویژه در این زمینه خبر داد و یادآور شد: در این طرح که با هدف مبارزه با خرده فروشان موادمخدر انجام شد، 194 نفر دستگیر شدند و بیش از 130 کیلومواد مخدر کشف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماری از سرقت در استان یزد اظهار داشت: در بهمن ماه گذشته 229 نفر از سارقان استان شناسایی و دستگیر شدند که در این زمینه چهار باند دیلم زن منهدم شد و 31 فقره سرقت داخل خودرو، سرقت‌های داخل منازل و مغازه های استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از دستگیری باند سارقان سیم برق در یزد خبر داد و افزود: در این زمینه چهار نفر دستگیر شدند و مقادیر زیادی سیم از آنها کشف شد و ارزش ریالی سیم های سرقت شده توسط این باند، 10میلیارد ریال برآورد شد.

وی عنوان کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون، 38 باند سرقت منهدم و 109 نفر دستگیر شدند.

امان اللهی با اشاره به کشف جرائم مالی و اقتصادی در استان یزد اظهار داشت: در یک ماه گذشته 25 نفر در این زمینه دستگیر شدند و 361 هزار و 110مترمربع از اراضی ملی که توسط آنها تصرف شده بود، خلع ید شد.

وی با اشاره به قتل های رخ داده در طول سال گذشته بیان کرد: امسال 16 فقره قتل در استان یزد رخ که 14 فقره آن کشف شده و دو فقره دیگر نیز در دست بررسی است.

امان اللهی ادامه داد: عمده موارد قتل مربوط به اختلافات فردی و خانوادگی و چند مورد نیز مربوط به اتباع بیگانه و به طور مشخص افاغنه بوده است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز عنوان کرد: طرح ویژه نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود و بیش از دو هزار و 500 نیروی پلیس در این طرح به کار گرفته می شوند.

امان للهی تاکید کرد: همه تلاش پلیس برقراری امنیت در استان یزد است و به طور قطع با برنامه ریزی های انجام شده، ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس و افزایش گشت ها و نیروها، امنیت در طول ایام نوروز در استان یزد برقرار خواهد بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها