فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند

فصل دل تکانی در برنامه « قند و نمک»

مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک برگزار می‌کند

جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه یک از برنامه‌های جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات در قالب ویژه برنامه «فصل دل تکانی» خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۹۳۵
جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه یک، علیرضا زند وکیلی گفت: جشن استقبال از بهار پنجشنبه و جمعه های اسفندماه در قالب ویژه برنامه «فصل دل تکانی» در محوطه جنب فروشگاه «شهروند فرمانیه» اجرا  می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فراگیر «فصل دل تکانی» در مناطق 22 گانه تهران، اظهارداشت: این روزها در هر خانه ای صحبت از خانه تکانی است اما شاید کمتر کسی دراین روزها سراغی از گرد وغبار دلش بگیرد تا دیوارهای غبار گرفته دلش را با تکانی از سر گذشت به روشنی آینه کند. روزهای پایانی سال نیز به سرعت می گذرند چه خوب است که ما غبار کدورت را از دل هایمان بزداییم وبا قلبی پاک به استقبال بهار بروند.

مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه یک افزود: هر هفته عنوان برنامه ها با واژه های چون «گذشت و مهربانی»، «پرهیز از تجمل»، «انفاق»، «پاکیزگی» و «صله رحم» برگزار می شود و شهروندان می توانند پنجشنبه و جمعه های باقیمانده پایان سال از ساعت هشت تا 14 در  برنامه های متنوع هنری، عکس یادگاری ، خطاطی، نقالی، نمایش کودک ، طراحی روی سفال، مسابقه، ساز دهل، نمایش و... شرکت کنند.

شهروندان می توانند برای شرکت در برنامه «دل تکانی» و جشن استقبال طی روزهای یاد شده به نشانی : تجریش - خیابان شهید لواسانی (فرمانیه) - جنب میوه و تره بار لواسانی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها