مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک برگزار می‌کند

جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات

رادیو بهار از اول فروردین 92 به موضوعاتی همچون گردشگری، سلامت، فرهنگ، ادبیات، ورزش و طنز خواهد پرداخت. این شبکه رادیویی از ساعت 6 صبح تا 16 برنامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۱۳۹۲

رضا رضایی، مدیر رادیو فصلی در این باره به جام‌جم گفت: پخش برنامه‌های رادیو بهمن تا سی‌ام اسفند ادامه خواهد داشت و با آغاز سال جدید برنامه‌های رادیو فصلی هم تغییر می‌کند. وی افزود: در رادیو بهمن از چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری است به استقبال بهار می‌رویم تا شنوندگان را برای استقبال از فصل بهار آماده کنیم.

مدیر رادیو فصلی اشاره کرد: رادیو فصلی به مناسبت سال تحویل ویژه برنامه‌ای متنوع و مفرح برای شنوندگان خواهد داشت.وی درباره مجریان رادیو بهار گفت: تصمیم داریم از گلچین مجریان رادیوهای فصلی تابستانه، مهر و بهمن در شبکه رادیویی بهار هم بهره ببریم. برای ویژه برنامه سال تحویل هم مجریان و مهمانان متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا سال تحویل را همراه با شنوندگان جشن بگیریم.

رضایی با اشاره به این‌که ویژه برنامه سال تحویل در استودیو برگزار خواهد شد، گفت: قصد داریم از یک مکان خاص برنامه را پخش کنیم. شنوندگان از برنامه‌هایی که خارج از استودیو تولید و پخش می‌شود، استقبال می‌کنند.

مدیر رادیو فصلی تاکید کرد: ما در این برنامه از مشارکت مردم نهایت استفاده را می‌بریم. مخاطب همیشه حرف اول را می‌زند و ما تلاش می‌کنیم به سلیقه او احترام بگذاریم. در ایام نوروز تلاش می‌کنیم شاد زیستن را همراه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت آموزش بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها