مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک برگزار می‌کند

جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات

رادیو فصلی به استقبال بهار می‌رود

رادیو بهار از اول فروردین 92 به موضوعاتی همچون گردشگری، سلامت، فرهنگ، ادبیات، ورزش و طنز خواهد پرداخت. این شبکه رادیویی از ساعت 6 صبح تا 16 برنامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۱۳۹۲

رضا رضایی، مدیر رادیو فصلی در این باره به جام‌جم گفت: پخش برنامه‌های رادیو بهمن تا سی‌ام اسفند ادامه خواهد داشت و با آغاز سال جدید برنامه‌های رادیو فصلی هم تغییر می‌کند. وی افزود: در رادیو بهمن از چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری است به استقبال بهار می‌رویم تا شنوندگان را برای استقبال از فصل بهار آماده کنیم.

مدیر رادیو فصلی اشاره کرد: رادیو فصلی به مناسبت سال تحویل ویژه برنامه‌ای متنوع و مفرح برای شنوندگان خواهد داشت.وی درباره مجریان رادیو بهار گفت: تصمیم داریم از گلچین مجریان رادیوهای فصلی تابستانه، مهر و بهمن در شبکه رادیویی بهار هم بهره ببریم. برای ویژه برنامه سال تحویل هم مجریان و مهمانان متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا سال تحویل را همراه با شنوندگان جشن بگیریم.

رضایی با اشاره به این‌که ویژه برنامه سال تحویل در استودیو برگزار خواهد شد، گفت: قصد داریم از یک مکان خاص برنامه را پخش کنیم. شنوندگان از برنامه‌هایی که خارج از استودیو تولید و پخش می‌شود، استقبال می‌کنند.

مدیر رادیو فصلی تاکید کرد: ما در این برنامه از مشارکت مردم نهایت استفاده را می‌بریم. مخاطب همیشه حرف اول را می‌زند و ما تلاش می‌کنیم به سلیقه او احترام بگذاریم. در ایام نوروز تلاش می‌کنیم شاد زیستن را همراه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت آموزش بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها