شمار کشته های امروز عراق به 53 نفر رسید

منابع آگاه در پلیس عراق اعلام کردند که در سلسله انفجارهای امروز ( یکشنبه ) در بغداد ، 53 نفر کشته شده و 82 تن دیگر زخمی شدند .
کد خبر: ۵۴۱۶۲۱
شمار کشته های امروز عراق به 53 نفر رسید

پایگاه خبری عراقی " المسلة " به نقل از منابع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد که این انفجارها در مناطق مختلف بغداد روی داده و بر اثر آن 53 نفر کشته و 82 نفر دیگر که اغلب غیر نظامی اند، زخمی شده اند.

این منبع افزود: یک خودوری بمب گذاری شده در منطقه " الاورفلی " در شهرک صدر منفجر شد و پس از آن یک بشکه انفجاری دیگر منفجر شد و باعث کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 24 تن شد .

وی افزود : یک خودروی بمب گذاری نیز در شهرک صدر در منطقه ˈ الکیاره ˈ منفجر شد و بر اثر آن 17 نفر و از جمله چند نیروی پلیس کشته شده و 11 نفر دیگر زخمی شدند .

در این روز همچنین یک بمب در یکی از خیابان های شهرک صدر نزدیک یک بازار منفجر شد و بر اثر آن سه نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند و هم زمان با این انفجار ، یک بمب دیگر در یک پارکینگ در شهرک صدر منفجر شد و بر اثر آن 9 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند .

منابع عراقی افزودند: بر اثر انفجار دو بمب در منطقه الحسییة واقع در شمال شرق بغداد ،هفت نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند .

این منابع خاطرنشان کردند که یک بسته انفجاری در منطقه نهروان واقع در جنوب بغدا منفجر شد و بر اثر آن یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند .

همچنین در این روز یک غیر نظامی در منطقه مدائن واقع در جنوب بغداد بر اثر انفجار یک بسته انفجاری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند و در منطقه الامین این شهر نیز سه غیر نظامی کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند .(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها