دستگیری مزاحم اجاره‌ای

زنی که با همدستی دو مرد برای یک خانواده در شهرستان شهریار مزاحمت تلفنی ایجاد می‌کرد و تحت تعقیب پلیس بود، همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۵۴۱۴۹۱
دستگیری مزاحم اجاره‌ای

در حالی که متهم در جریان تحقیقات سکوت اختیار کرده، همدستش اعتراف کرده از سوی زن مزاحم اجیر شده بود تا اطلاعات خانواده شاکی را در قبال دریافت پول در اختیار وی قرار دهد و علاوه بر آن درصدد بود با سرقت تصاویر خصوصی همسر شاکی، آنها را نیز تحویل این زن دهد.

به گزارش جام‌جم، بهمن امسال مردی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، علیه فرد غریبه‌ای که برای وی و همسرش تلفنی ایجاد مزاحمت کرده و با ارسال پیامک‌هایی آنها را به مرگ تهدید می‌کرد، شکایت کرد.

با تشکیل پرونده، جستجو برای دستگیری مزاحم مرموز آغاز شد. با شروع تحقیقات، ماموران اطلاع یافتند یک زن با همدستی دو مرد که کارگران پیشین شاکی بودند، در این مزاحمت‌های تلفنی نقش دارند.

دستگیری دو متهم پرونده

با شناسایی هویت این افراد، آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که ماموران چند روز پیش یکی از متهمان مرد را همراه زنی که همدستشان بود، در مخفیگاهشان در اسلامشهر دستگیر کردند.

متهمان به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار منتقل و از سوی بازپرس ولایی کبریا بازجویی شدند.

در ادامه شاکی در مواجهه حضوری با متهمان، عنوان کرد، متهم زن پیش از این نیز برای خانواده‌شان ایجاد مزاحمت کرده که موفق به جلب رضایت شاکی شده، اما دوباره مزاحمت‌هایش را از سر گرفته است.

سپس متهم زن در بازجویی ادعا کرد برای خانواده شاکی ایجاد مزاحمت نکرده و مرد بازداشت شده را هم نمی‌شناسد. در حالی که این زن همچنان بر بی‌گناهی‌اش اصرار می‌کرد، مرد متهم در بازجویی اعتراف کرد از سوی این متهم زن اجیر شده بوده تا درباره خانواده شاکی اطلاعاتی به‌دست بیاورد و آن را در اختیار وی قرار دهد.

اعتراف متهم به همدستی با زن مزاحم

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، متهم زن درصدد انتقامگیری از خانواده شاکی بوده و با پرداخت مبالغی پول و وعده دادن پول کلان به مرد متهم و دیگر همدست فراری‌اش، آنها را فریب داده تا شماره تماس شاکی و همسرش را در اختیار وی قرار دهند تا او بتواند برایشان ایجاد مزاحمت کند.

بنابر این گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها در حالی ادامه دارد که جستجو برای دستگیری سومین متهم پرونده که فراری است، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها