مردی که در پی اختلاف با فردی، برای کشتن او آدمکش اجیر کرده بود، در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند و همراه همدستش از سوی ماموران اداره آگاهی شهرستان اردکان در استان یزد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۹۶۲۵
دستگیری آدمکش اجاره‌ای در یک قدمی جنایت

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان دو مرد در یکی از محله‌های این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند دو مرد در حال درگیری با یکدیگر هستند و یکی از آنها شوکر و میله آهنی به دست دارد که با دیدن ماموران شوکر و میله آهنی را زمین انداخت وخواست فرار کند که ماموران او را دستگیر و همراه مرد دیگر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات، متهم بازداشت شده ادعا کرد، پیش از این با مردی اختلاف داشته و در تاریکی شب گمان کرده، این مرد همان فرد است و قصد داشته او را تنبیه کند که ماموران سر رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان یادآور شد: در ادامه ماموران به تحقیق از نفر دوم پرداختند که وی گفت تاکنون این مرد را ندیده و با وی اختلافی نداشته و این مرد قصد جانش را داشته است. در ادامه تحقیق از متهم پرونده، وی سرانجام روز گذشته اعتراف کرد برای کشتن وی به شهرستان اردکان آمده است.

اعتراف قاتل اجاره‌ای

وی افزود: متهم گفت ساکن شرق کشور هستم. چندی پیش مردی که با شاکی اختلاف داشت، از من خواست با دریافت ده‌ها میلیون تومان، مرد شاکی را به قتل برسانم. عکس، مشخصات و نشانی خانه‌اش را در اختیارم قرار داد و خواست برای کشتن وی به شهرستان اردکان سفر کنم .

من هم به خواسته او به این شهر آمدم و رفت و آمد مرد مورد نظر را زیر نظر گرفتم تا این که شب حادثه او را تعقیب و با شوکر و میله آهنی به وی حمله کردم که موفق به کشتن او نشدم.

کمالی تصریح کرد: در پی اعتراف متهم، همدست وی نیز دو روز پیش دستگیر شدو در مواجهه حضوری با قاتل اجیر شده، به جرمش اعتراف کرد و گفت با شاکی بر سر مسائل کاری و مالی اختلاف داشته و می‌خواسته از او انتقام بگیرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنان برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كانون بازنشستگان مافیا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
روی سیسیل سفید شده دیگه!!

نیازمندی ها