فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی را که دارای برگ آماده به خدمت هستند برای اعزام به خدمت فراخواند. جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح هم از بررسی طرحی خبر داد که به موجب آن فروش سربازی برای مشمولان خارج از کشور متوقف می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۶۶۵

به گزارش مهر و به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، این سازمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم اسفند امسال است موظفند در ساعت و محلی که از سوی سازمان وظیفه عمومی در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

علاوه بر این آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیک‌ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.

همچنین مشمولان اوراق مربوط به اعزام شامل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک موردنیاز از جمله شناسنامه و کارت ملی را هنگام مراجعه به محل اعزام، به همراه داشته باشنــــد و حضور نیافتن بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

احتمال لغو فروش خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح به ایسنا، گفت: در حال حاضر شرایط همانند سال گذشته است، اما مشغول بررسی طرحی هستیم که به موجب آن امکان خرید و فروش خدمت مشمولان خارج از کشور همچون داخل کشور متوقف شود.کمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرحی در حال بررسی است که در صورت تصویب این افراد بتوانند سه بار در طول سال با مهر ورود و خروج در گذرنامه‌شان به کشور تردد کنند. موسی کمالی اظهار کرد: در حال حاضر آن دسته از افراد ذکور ایرانی مقیم خارج از کشور که تا پیش از پایان سال 82 از کشور خارج شده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید خدمت سربازی خود اقدام کنند.

به گفته جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح، آن دسته از دانشجویانی که تا پایان شهریور 85 اقدام به خروج از کشور کرده‌اند، تنها می‌توانند به کشور تردد کنند اما نمی‌توانند نسبت به خرید خدمت سربازی خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها