دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سران قوا روح برادری را زنده کنند

شبکه‌های رادیویی با حضور در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۸۹۲۸
حرکت امواج رادیو در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا، شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و فصلی (بهمن)، با حضور در مسیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پوشش می‌دهند.

رادیو تهران:

"ایستگاه سی و پنجم"عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی تهران است که روز یکشنبه 22 بهمن، حماسه عظیم ملت قهرمان ایران را با استقرار در مسیر راهپیمایی به تصویر می‌کشد. این برنامه با هدف بررسی نقش وحدت وهمدلی مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و با رویکرد ترغیب به حفظ و حراست از انقلاب به پوشش راهپیمایی 22 بهمن می پردازد. گفت و گو با مسئولان کشوری و لشکری، پوشش سخنرانی، مصاحبه های مردمی از حضور باشکوه شهروندان در راهپیمایی و پخش سرودهای دسته جمعی با حضور دانش آموزان از جمله بخش های ایستگاه سی و پنجم است که شنونده آن خواهید بود. علیرضا محمدی، مصطفی داعی، سمیرا صدیقی،اکبریاری ومحمدرضا میرحسینی گزارشگر، مهدی فرهمند و حسین فهیمی پور هماهنگی روز یکشنبه 22 بهمن در این برنامه همراه شما خواهند بود. غرفه رادیو تهران در مسیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن خیابان آزادی، جنب دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

 رادیو جوان:

"درست مثل بهار" ویژه برنامه شبکه رادیویی جوان است که به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و همانند سال‌های گذشته  با تدارک برنامه‌ای ویژه به طور محیطی تهیه شده و از ساعت 9 صبح تا روز 22 بهمن ماه تا ساعت 13 به پوشش رسانه‌ای این مراسم باشکوه خواهد پرداخت.علاوه بر استودیوی پخش شبکه جوان استودیوهای سیار واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی و خیابان آزادی تقاطع خیابان نورافکن (روبروی استاد معین ) حماسه 22 بهمن ماه امسال را پوشش خواهند داد. همچنین برای اولین بار علاوه بر پوشش جشن باشکوه 22 بهمن ماه در تهران و شهرستان‌ها ارتباط های زنده‌ای با سایر کشورهایی که این جشن در آنها برگزار می شود نیز برقرار خواهد شد.مهدیه پهلوانی، یوسفیان، محمد صادق علیخانی و آمنه امینی نسب گزارشگران این برنامه هستند که با ارائه گزارش های مردمی به صورت زنده به انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه می‌پردازند. اجرای این برنامه بر عهده حسن اسماعیل پور و فریبا باقری خواهد بود.در واحد سیار دیگری که در خیابان بهبودی واقع است، اجرای برنامه بر عهده سعید خورسندی و منصور اسکندری است. سردبیری و تهیه کنندگی این برنامه در استودیو پخش شبکه جوان نیز بر عهده عباس پیری خواهد بود.

رادیو قرآن:

ویژه برنامه "قرآن؛ کتاب انقلاب" روز 22بهمن ماه به طور ویژه در برنامه ای 120دقیقه ای حضور میلیونی مردم را پوشش رسانه‌ای می دهد. این برنامه  همزمان با جشن سی و چهارمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت غیور ایران از غرفه رادیو قرآن در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ پخش می شود.  قرآن، کتاب انقلاب که در دهه فجر مبانی قرآنی انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در بیداری منطقه، روزنگار انقلاب، وصیت نامه الهی، سیاسی امام خمینی(ره)، فعالیت های قرآنی پس از انقلاب و نقش وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داد، در ویژه برنامه‌ای به سردبیری و تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی روز22 بهمن ماه از غرفه رادیو قرآن واقع در خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، جنب سازمان حج و زیارت بر روی آنتن می رود. این ویژه برنامه با هدف انعکاس رسانه ای حضور پرشور مردم و وحدت و همدلی آنها پخش می شود که شامل بخش های متنوعی مانند گزارش مردمی، کلام حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گفتگوی کارشناسی است. ویژه برنامه قرآن کتاب انقلاب که کاری از گروه قرآن و مناسبت های ویژه است از ساعت 9:30 تا 11:30در یوم ا…22 بهمن به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.

رادیو فصلی(بهمن):

رادیو فصلی بهمن با ویژه برنامه " گرمای حضور" در راهپیمایی 22 بهمن برنامه های متنوع ، شاد و مفرحی برای شنوندگان خود تدارک دیده است .وهمچنین این رادیو روز یکشنبه 22 بهمن 91 با استقراردر جایگاه تعیین شده در پی آن است تا حضور پر شور مردم غیور و هم میهنان عزیز را به رخ تمامی جهانیان بکشاند و نشان دهد. پخش برنامه ی " گرمای حضور"در یوم الله 22 بهمن در قالب طنز، گزارش های زنده، گفت و گو، مسابقه و مصاحبه با مهمانان خواهد بود که لحظات بیاد ماندنی را برای مخاطبان رادیو خلق خواهد. انعکاس حضور و مشارکت مردم در صحنه ها، بیان وقایع تاریخی روز22 بهمن، افزایش شناخت و آگاهی مخاطبان از انقلاب، تشویق و ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پخش سرودهای انقلابی و موسیقی‌هایی با موضوعات ملی و میهنی و ...... از دیگر بخش‌های این برنامه است. رادیو فصلی بهمن به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین بهار آزادی ویژه برنامه ی 22 بهمن را در مسیرهای مشخص شده  خیابان های  گلشن و خوش از ساعت 9:00 تا 11:00 به صورت زنده و مستقیم پخش می نماید.

رادیو ایران:

   رادیو ایران با ویژه برنامه "طلوع" به استقبال 22 بهمن می رود. به مناسبت یوم الله 22 بهمن رادیو ایران ویژه برنامه ای با عنوان طلوع را از ساعت 9صبح تا ساعت 13 عصر به صورت زنده پخش می کند. این برنامه کاری است از گروه ایران و سیاست رادیو ایران که با آیتم های مختلف و متنوع به پوشش راهپیمایی سراسر کشور، گفتگو با کارشناسان مطرح سیاسی و اجتماعی و ارتباط با گزارشگران سراسر کشور می‌پردازد. همچنین رادیو ایران با برپایی غرفه در خیابان آزادی با مردم مومن و خداجوی تهران همراه خواهد شد. در این غرفه گروه برنامه ساز ( سلام کوچولو ) به اجرای برنامه های زنده و شاد برای کودکان می پردازد . همچنین در این برنامه به صورت زنده آهنگ های شاد همراه با موسیقی زنده پخش خواهد شد ، این برنامه کاری از گروه ایران و خانواده رادیو ایران است که علاوه بر اجرای زنده بخش هایی از آن به صورت مستقیم از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد. در این برنامه عوامل برنامه سلام کوچولو به اجرای مسابقه خواهند پرداخت و به برگزیدگان جوایزی اهداء خواهند کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها