شایق در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ضرورت اعلام برنامه ها و راههای تحقق اهداف کاندیداها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نحوه حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مذاکرات کشورهای گروه 1+5 و ایران تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۹۰۰۸
حضور در راهپیمایی در مذاکرات هسته ای تاثیر گذار است

عشرت شایق نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به توافق ادامه مذاکرات هسته ایی میان مقامات ایران و 1+5  دراسفند ماه آینده افزود: انقلاب اسلامی با تأکید بر ایمان، وحدت و قاطعیت رهبری و فداکاری ملت بزرگ ایران محاسبات سلطه گران را به هم ریخته و تداوم این حرکت نیز مستلزم حمایت و پشتیبانی مردم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تدوام حرکت‌های ضداستبدادی و ضداستعماری مردم مسلمان ایران در یک قرن اخیر است، افزود: تلاش های بی‌وقفه‌ای که برای بدست آوردن استقلال واقعی و عزت و سربلندی کشور کشیده شده با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه رسیده و ملت ایران این دستاورد را از دست نخواهد داد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری شجاعانه و بی‌نظیر حضرت امام (ره) هدایت و با تلاش و مجاهدت اقشار مختلف مردم به پیروزی رسیده تا سرآغاز تحولی عظیم در سطح منطقه و جهان شود و یقینا در مسیر خود با مقاومت قدرت های زورگو مواجه خواهد شد اما دستاوردهای انقلاب اسلامی چنان ارزشمند است که فداکاری برای حفظ آن را توجیه پذیر می نماید.

کارشناس مسائل سیاسی، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را نمادی از پایبندی مردم ایران به اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: در این راهپیمایی همبستگی ملی ایرانیان به دنیا نشان داده خواهد شد تا دشمنان استقلال و عظمت ایران اسلامی عملکرد خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.

شایق حضور گسترده مردم در مراسم 22 بهمن را موجب تقویت موقعیت بین المللی کشورمان دانست و گفت: وحدت و انسجام مردم ایران نشان دهنده عزم ملی برای رسیدن به قله‌های رفیع توسعه و پیشرفت از جمله دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای است و می تواند نقطه قوت کشورمان در گفت وگو های آتی با نمایندگان گروه 1+5 باشد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها