دزدها، گاوصندوق را هم با خود بردند

ماموران آگاهی شهرستان بهشهر در مازندران موفق شدند سارقان دو میلیارد ریالی از یک منزل مسکونی را شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۵۳۸۹۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورالله ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر دراین باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی طلا به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال و چند سند ملکی، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی به خواهر زاده همسر مالباخته که دارای سابقه نیز بود، مشکوک شده و پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود علیه این مظنون، او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: فرد مظنون ابتدا منکر سرقت شد، اما پس از رویارویی با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با همدستی چهار نفر دیگر دست به این سرقت زده که طی عملیات غافلگیرانه، دیگر همدستان ومهره اصلی سرقت که او نیز دارای سابقه بود، دستگیر و از مخفیگاه این متهم یک قبضه سلاح کمری جنگی کشف شد.سرهنگ ملکی بیان کرد، متهمان دستگیر شده اعتراف کردند زمانی که ساکنان منزل در مسافرت بوده‌اند، گاوصندوق را سرقت و با انتقال به مکانی دیگر، طلاهای موجود را دزدیده و در یکی از شهرهای اطراف 25 میلیون تومان فروخته‌اند.

در پی این اعترافات، تمامی متهمان با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از متهمان و نیز مالخران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با هشدار به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال باارزش در منزل خودداری کنند و در صورتی که به هر دلیلی اموال باارزش در منزل دارند، هنگام مهمانی رفتن یا مسافرت، حتما خانه‌شان را به یکی از افراد مورد اعتماد بسپارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها